به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی عصر یکشنبه در جشن بهار هنر البرز در تالار میلاد کرج با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت، افزود:29 اردیبهشت محل قدرت و اقتدار سیاسی مردم ایران است و مردم با مشارکت گسترده در این انتخابات این اقتدار را به رخ همه جهانیان خواهند کشید.
وی اضافه کرد: تا به امروز همه بسترها و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شورای های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان آماده و فراهم است و برای ایجاد بستر امنیت انتخابات و شرایطی که انتخابات باید در آن تحقق بپذیرد، هیچ گونه مشکلی نداریم.
حقیقی گفت: متولیان برگزاری انتخابات قانون را در گستره انتخابات باید رعایت کرده و از تخطی از قانون جلوگیری کنند.
معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه امانتدار مردم هستیم، افزود:در انتخابات شوراها افراد نباید به خود اجازه دهند خارج از چارچوب انتخابات عمل کنند.
حقیقی ادامه داد: آنچه که بر عهده مردم است این است که هیچ کسی در این انتخابات نباید تماشاچی باشد و همه باید هم خود و هم دیگران را برای شرکت گسترده در این انتخابات تشویق کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید آوینی، بیان داشت:این شهید بزرگوار و همه شهدای ما به معنای واقعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هنرمند هستند.
حقیقی افزود: شهدا دارای ویژگی های بسیار ارزشمندی هستند، حقیقت و واقعیت را خوب شناختند و توانستند انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنند.
وی ادامه داد: جهت گیری کار هنری این شهیدان دقیق و درست بوده است چرا که همه چیز کهنه شدگی است، به جز حق و حقیقت و هر چقدر از آن بگذرد هیچ وقت کهنه نمی شود، شهید حقیقت تاریخی است که هیچگاه کهنه شدنی نیست.
حقیقی افزود: انقلاب اسلامی از گردنه های بسیار پرپیچ وخمی عبور کرده و یکی از این گردنه ها کافی بود تا طومار یک کشور عظیم را در هم بپیچاند و اگرجانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان نبود، معلوم نبود انقلاب اسلامی ما در این گردنه ها دچار چه بلایایی می شد.
معاون استاندار البرز ادامه داد: وظیفه امروز هنرمندان ما این است که باید به زبان هنر این گردنه های پر پیچ و خم را، ماندگاری و حقانیت و وحدت و انسجام را تبیین کنند.
حقیقی گفت: دشمنان نظام و انقلاب توطئه های زیادی از گذشته بر کشور ما وارد کرده اند و امروز به صورت مدرن تر این توطئه ها را علیه کشور ما برنامه ریزی می کنند، امروز شاهدیم که دنیای قدرت جنگ نیابتی راه انداخته و توسط عاملان خودشان توطئه ها و تهدیدات ترورریستی برای کشورهای مستقل دارند.
وی افزود: گروه های تکفیری به نام داعش که عامل استکبار است چه بر سر مردم مظلوم منطقه می آورند، توسط عاملانشان تهدید ایدئولوژیکی می کند لااله الله در پرچم داعش از لحاظ ظاهری خیلی شفاف است و در زیر این پرچم سر مردم بی گناه را می برند.
وی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا از سر تکریم با ما برخورد کنند، اما این دلیل نمی شود نیش نزنند چرا که ذات عقرب نیش زدن است و به همین منظور هنرمندان ما بایستی به زبان هنر همه این توطئه ها و واقعیت ها دنیای پیرامون و اینکه در این شرایط چگونه می توان بیمه ماند را برای همه به خصوص نسل جوان تبیین کنند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.