فرشته فهمیده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این نمایشگاه دست ساخته های نو آموزان پیش دبستانی در قالب جشنواره زمین به نمایش گذاشته شده است.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار منتخب پیش دبستانی مدارس ناحیه تحت عنوان زمین ما و آنچه در آن است در معرض دید علاقمندان از جمله دانش آموزان ، والدین و مربیان قرار گرفته است .
وی با اشاره به ارائه آثار برتر نوآموزان در این جشنواره یاد آور شد: شرکت کنندگان در 8 طرح با موضوع قلمروهای زمین ،شکل زمین ،سنگ و کوه ،خاک ،آب ،گیاهان ،جانوران ، انسان و جشن زمین در این جشنواره شرکت کرده اند.
فهمیده گفت: نوآموزان از آغاز سال تحصیلی 96-95 در کلاس های پیش دبستانی تحت آموزش های مربیان با موضوع زمین قرار گرفته اند تا در پایان سال بتواند دوره آموزشی خود را در کنار مهارت آموزی و علم آموزی در حوزه زمین شناسی با موفقیت به پایان بگذرانند.
وی تصریح کرد: نوآموزان پیش دبستانی این ناحیه در کلاس درس با مهارت های زندگی فردی و اجتماعی ، احترام به بزرگترها و سوره های قرآنی را نیز به زبان ساده ، نقاشی و داستان به ویژه داستان های قرآنی می آموزند.
وی تاکید کرد: مربیان پیش دبستانی در طول یک سال تحصیلی به نوآموزان مسائل زیست محیطی، استفاده بهینه از منابع انرژی به زبان کودکانه را نیز آموزش می دهند.
این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.