به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با جمعی از اعضای کادر و مربی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان البرز، با گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب اظهار داشت: باید ایام باقی‌مانده این ماه را غنیمت شمرد که استغفار در این ماه، امان‌نامه‌ امت از عذاب الهی است.

وی افزود: فرد مؤمن باید مدیریت زمان داشته و برای هر لحظه خود برنامه‌ریزی کرده و لحظه‌ای را به‌غفلت نگذراند؛ درعین‌حال که دشمنان با همت بالا و بلاوقفه در حال مقابله با اسلام و مسلمین هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: امیرالمؤمنین (ع) در بیانی می‌فرمایند "ما مِن حرکهٍ إلاّ وأنت محتاجٌ فیها إلى معرفه"، یعنی هیچ حرکت و برنامه‌ریزی بدون معرفت و شناخت حاصل نمی‌‌شود؛ مربیان این مجموعه نیز باید از تقویت فکری و معنوی خود غافل نشده و در عین همت عالی و چشم‌انداز بلند، با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و توانایی‌ها، به شکل مرحله‌به‌مرحله و قابل‌دستیابی برنامه‌ریزی کنند.

وی تأکید کرد: کارها باید به شکل ساختاری و متمرکز باشند و در برنامه‌ها اولویت‌ها را در نظر داشت؛ در غیر این صورت هرچقدر هم فعالیت شود، نتیجه‌ مطلوبی حاصل نخواهد شد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری و تشدید فعالیت‌های انتخاباتی، بیان داشت: بعضی ثبت‌نام‌ها و موضع‌گیری‌ها، نشان‌دهنده‌ فعالیت جریاناتی در پس پرده است که قصد دارند هزینه‌هایی برای نظام و کشور ایجاد کنند.

وی یادآور شد: طبق قاعده، فتنه‌ها همچون امتحاناتی هستند که پس از قبولی در هرکدام، مرحله‌ بالاتری در پیش روی قرار داده می‌شود، لذا آزمون انتخابات 96، در سطح 88 یا 78 نبوده و سخت‌تر است، به‌طوری‌که ممکن است اخص الخواص را نیز در بربگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: بررسی صدق و کذب سخنان و خطوط فکری در قضایای قبلی آسان‌تر بود ولی در شرایط کنونی می‌بینیم که دشمنان نیز، منافقانه دم از ولایت‌مداری می‌زنند و در عین اینکه ادعای انقلابی گری و بصیرت دارند، دقیقاً برخلاف نظرات ولی‌فقیه عمل می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: در این فضا مردم و نیروهای انقلابی باید بصیر و هشیار بوده و حرکت‌ها و موضع‌گیری‌ها را به‌خوبی رصد کنند تا دچار انحراف و خطا نشوند.

وی تصریح کرد: گویندگان و فعالین در عرصه انتخابات، بدون درگیر شدن در فضاسازی‌ها و بدون ذکر نام افراد و گروه‌ها، به بیان ملاک‌ها و شاخصه‌های اصلح در بیان رهبر انقلاب و دیدگاه‌های امام (ره) بپردازند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618702
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.