سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج از برگزاری مسابقات اسکی ویژه جانبازان و معلولان در پیست بین‌المللی دیزین خبر داد و اظهار داشت: این رقابت‌ها هفته گذشته به میزبانی استان البرز برگزار شد.

وی با بیان اینکه استان البرز با 5 اسکی‌باز در این رقابت‌ها شرکت داشته است، افزود: در مجموع ورزشکاران جانباز و معلول البرزی توانستند مقام دوم تیمی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز خاطرنشان کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی تعدادی از مسابقات برگزار نشد، البته در صورت برگزار شدن تمام مسابقات طبق برنامه، ورزشکاران البرز شانس بالایی در بدست آوردن سکوی قهرمانی داشتند.

براتی با اشاره به حضور 26 اسکی‌باز جانباز و معلول از سراسر کشور در این رقابت‌ها، بیان کرد: در رشته اسنوبرد حسین سولقانی از البرز قهرمان شد و به مدال طلا رسید.

وی با بیان اینکه در رشته آلپاین (مارپیچ بزرگ) جواد سولقانی از البرز حائز کسب مقام اول شد، ادامه داد: امین مقدید و سید احمد جعفری نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز تاکید کرد: پرداختن به این رشته ورزشی برای افراد جانباز و معلول مشکلات خاص خود را دارد.

براتی با اشاره به دعوت از 2 ورزشکار البرزی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری، بیان کرد: وزنه‌برداران جانباز و معلول کشورمان برای حضور در مسابقات آینده آماده می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618193
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.