علی سالارکیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این نهاد برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تا سقف 250 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن محرومان کمک بلاعوض اختصاص داده است که در کنار آورده اولیه خانواده می تواند مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع کند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و بر اساس سیاست های جدید کمیته امداد ، خدمات مسکن محرومان با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارائه می شود .
مدیر کل کمیته امداد استان البرز گفت : سال گذشته یک هزار و 145 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد در البرز تعمیر و بازسازی شدند .
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند ، افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم بالای مددجویان فاقد مسکن ، انتظار داریم مردم البرز ، بیش از پیش ما را در این زمینه یاری کنند .
سالارکیا خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش بسیاری از برنامه‌های خود را با همکاری خیران و مردم نوعدوست استان اجرا می‌کند .
وی افزود : واگذاری انشعابات رایگان آب ، برق ، گاز و فاضلاب به مددجویان با همکاری سازمان‌های مربوطه از جمله خدمات این بخش است و در طول این مدت 150 خانواده از این خدمت استفاده کرده اند .
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.