به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی اظهار کرد: به دلیل تندباد تیرهای روشنایی در بزرگراه اردبیل به سرعین سقوط کرده بود که عملیات بهسازی و ترمیم و نصب مجدد آنها در حال انجام بوده و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر شاهد اجرای آن باشیم.

وی در مورد خسارات وارد شده به راههای روستایی استان و رانش در گرنه صائین بیان کرد: به دلیل تندباد و سیل راه 120 روستا در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نیر آسیب دیده که در این زمینه نیز با هماهنگیهای لازم نسبت به ترمیم آنها اقدام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به عملیات اجرایی ایمن‌سازی محور کیوی به خلخال گفت: مسیر کیوی به خلخال که از 17 فروردین امسال با توجه به ریزش سنگ و پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان برای ایمن‌سازی مسدود شده، تلاش می‌کنیم تا پایان اردیبهشت ماه بازگشائی شود .

رحمتی با اشاره به اینکه محور کیوی به خلخال به دلیل بارندگیهای زمستانی که تا بهار امسال نیز ادامه داشته و سبب سستی دیواره‌های سنگی مسیر و ریزش آن شده، مسدود شده است، افزود: این راه ارتباطی برای انجام عملیات ترانشه‌برداری و رفع موانع و ایمن‌سازی مسیر مسدود شده و خودروهایی که قصد تردد از کیوی به خلخال و یا خلخال به کیوی را دارند می‌توانند از جاده جایگزین خلخال به فیروز آباد استفاده کنند.

وی با قدردانی از همکاری مردم منطقه بیان کرد: تلاش همکاران در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه خدمات بهتر، سفری ایمن توام با آرامش خاطر برای هموطنان بوده و در این راستا با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنیم در حداقل زمان ممکن این مسیر بازگشایی و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617475
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.