مسعود امامی یگانه  اظهار کرد: از دیروز سیل و طوفان برخی نقاط استان اردبیل را در برگرفته است که با تلاش نیروهای امداد 35 گرفتار شده در طوفان محور اسالم-خلخال نجات یافته و جهت اسکان به مراکز امن انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه طوفان و سیل در اردبیل خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد کرده است، افزود: در حال‌حاضر بررسی‌های کارشناسی خسارات وارده براثر طوفان و سیل در حال انجام است تا بعد از نهایی شدن از طریق رسانه‌ها و خبرگزاریها میزان این خسارت به صورت دقیق به مردم اعلام گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: طوفان و سیل شدید که از دیروز بیشتر مناطق اردبیل را در برگرفته بود باعث خسارت زیادی شد و نیز مشکلات زیادی را برای مردم این استان ایجاد کرد که در این زمینه ستاد بحران تشکیل شده و دستگاههای اجرایی در آماده‌باش به سر می‌برند.

امامی یگانه از قطعی برق، شکستن تیرهای برق و شکستگی درختان در برخی مناطق استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: تلاش نیروهای شرکت برق نیز با جدیت ادامه دارد تا قطعی‌های فعلی برق در منطقه مشگین‌شهر به صورت کامل برطرف شود.

وی بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال سیل در مناطق مختلف اردبیل را نیز در حال‌حاضر و در صورت ادامه بارشها یادآور شد و گفت: از همشهریان و روستاییان تقاضا داریم از حضور در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد هیچگونه حادثه تلخی در سطح استان نباشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه سیل و طوفان در اردبیل خسارت جانی نداشته است و براساس گزارش هواشناسی امروز طوفان و سامانه وزش بادهای تند به طور کامل از منطقه خارج می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617222
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.