به گزارش ایرنا، پیش از ظهر امروزشنبه نخستین نشست شورای آموزش و پرورش در سال‌جاری به ریاست ابوالقاسم پالیز گیر فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا با محوریت بزرگداشت هفته مقام معلم در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار ساوجبلاغ در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش در اجرای صحیح اسکان نوروزی گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق زمینه برای دریافت برترین ها در سال جاری تداوم یابد و این ممکن نیست مگر با تلاش و ارائه خدمات بیشتر به مردم.
وی افزود: امسال تلاش شود تا خانواده بزرگ آموزش و پرورش رغبت بیشتری را برای خرید کالای ایرانی داشته باشند و مدارسی که این فرهنگ را تبلیغ و گسترش می دهند مورد تشویق و ترغیب قرار گیرند .
فرماندار ساوجبلاغ در ادامه خواستار تبدیل به احسن اراضی و املاک بلا استفاده آموزش و پرورش شد .
وی گفت :در زمان حاضر10 مدرسه درمعرض خطرتخریب در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد که باید تخریب و بازسازی شود.
فرماندار ساوجبلاغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت این هفته تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم باید به نحو مطلوب و مؤثری انجام شود تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنیم.
وی همچنین خواستار همکاری و هماهنگی همه اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان در اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرها و بخش‌های شهرستان شد.
6155/1535خبرنگار:مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.