آزاده بهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی دختران به مدت 4 روز در استان مرکزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کاراته کاران زیر 21 سال در 3 گروه سنی پایه در این مسابقات با یکدیگر پیکار کردند، افزود: شقایق سعیدی در رده سنی امید، بهاره زینالی در گروه سنی جوانان، الناز زحلایی، حدیث کاظم‌لو و معصومه سماغی در گروه نوجوانان از استان البرز جزو دعوت‌شدگان به انتخابی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای دختر کاراته کشور هستند.

نائب رئیس هیئت کاراته استان البرز با اشاره به حضور حدود 271 نفر در رده سنی امید، 478 نفر رده نوجوانان و 436 نفر نیز در گروه سنی جوانان  که در این دور از مسابقات شرکت کردند، ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید همزمان با مبارزات بزرگسالان  18 تا 26 تیرماه به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می‌شود.

بهزاد تاکید کرد: دومین مرحله انتخابی تیم ملی دختران در شرایطی 4 اردیبهشت‌ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود که در رده نوجوانان 16 نفر، در رده جوانان 25 نفر و در رده امیدها 29 کاراته‌کا که در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند، اما روی سکو نرفتند به این مرحله دعوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: فائزه چیذری ملی‌پوش  البرزی رده سنی امید، که سال گذشته در تیم ملی حضور داشت، بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616666
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.