محبوب فروزنده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 52 درصد این بودجه در بخش جاری و 48 درصد صرف طرح های عمران شهری خواهد شد.
وی اظهار داشت: این بودجه صرف پروژه هایی اعم از فرهنگی و ورزشی در شهرک مهندسی زراعی،احداث مجموعه فرهنگی مختص بانوان، مناسب سازی،جدول گذاری،آسفالت معابر،نصب دوربین ترافیکی،نگهداری از پارک ها،اصلاح هندسی، روشنایی معابر توسعه فضای سبز و زیباسازی خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر بودجه فوق، مبلغ 25 میلیارد ریال برای مجموعه ورزشی خانه کشتی و ورزش رزمی که لایحه آن به شورای شهرمشکین دشت ارسال شده در صورت تصویب عملیات ساخت اجرا می شود.
فروزنده افزود: احداث کمربندی مشکین دشت به طول 1500 متر با عرض 16 متر از تقاطع بلوار امام خمینی(ره) مشکین دشت شروع تا انتهای کانال فردیس در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار مشکین دشت گفت: با احداث این کمربندی در کاهش ترافیک خودروهایی که از مسیر فردیس به کرج تاثیربسزایی دارد دیگر نیازی نیست که خودروها به داخل مشکین دشت تردد نخواهند کرد.
فروزنده با اشاره به وجود 45 هکتار بافت فرسوده در مشکین دشت از شهروندان خواست برای بازسازی این بافت ها با توجه به اختصاص بودجه مناسب اقدام کنند.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.