به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج به دیدار نوروزی رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارشد نظام اشاره کرد و افزود: در این دیدار تاکید مجدد بر لزوم اهتمام ویژه در خنثی کردن مکر دشمنان از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفت چراکه دشمنان اکنون مشکلات اقتصادی را بهانه کرده و به دنبال ایجاد شکاف در داخل کشور هستند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: مردم با گذشت حدود 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که در عرصه های مختلف حضور داشته و ثابت کردند که هم می شود و هم می توانیم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد تهدید به حمله نظامی، محاصره اقتصادی و توطئه بر علیه نظام هستند، گفت: با تمام این شرایط مردم شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را فراموش نمی کنند.
امام جمعه کرج افزود: مردم همیشه همراهی خود را نشان داده اند لیکن باید کاستی ها را در جامعه جبران کرد.
وی خاطر نشان کرد: تشویق به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای از جمله ماموریت های مهم مسئولان در جایگاه های مختلف است چراکه دشمن سعی دارد افکار عمومی را مدیریت کرده و از مشارکت برای تعیین سرنوشت خودشان منع کند.
حسینی همدانی با اشاره به اینکه شاخص ها و ملاک های شخصی که در جایگاه ریاست جمهوری و عضویت در شورای شهر و روستا قرار می گیرد باید تبیین شود گفت: باید مسئولان در حوزه های مختلف عملکرد خود در خصوص مهار تورم و رکود، ایجاد اشتغال و سایر حوزه ها بیان کنند.
وی به اهمیت شورای شهر اشاره کرد و افزود: عضو شورای شهر باید شجاع بوده و قدرت مقابله با زورگویان را داشته باشد همچنین در تبلیغات انتخاباتی در نظر داشته باشید که افراد چگونه و از کجا هزینه می کنند و چه کسانی از آنها حمایت می کنند از این رو با بررسی چنین مواردی می توان انتخابی اصلح داشت.
خطیب جمعه کرج با گرامیداشت فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش گفت: ارتش در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در اسرع وقت فعالیت خود را آغاز کرد و مامور به برقراری امنیت و آرامش در بخش هایی از کشور شد.
وی ادامه داد: در ابتدا جنگ روانی علیه ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان آغاز شد و ارتش را یک نیروی ضد مردمی که هنوز دست از سرکوب مردم برنداشته معرفی کرد.
6155/1535خبرنگار:مریم صوفی ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.