عباس کمالی روستا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در دو سال گذشته با احداث پارک بهشت 14 هکتار به فضای سبز این منطقه افزوده شده است.
وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 90 هزار تن اسفالت در سطح معابر این منطقه پخش شده است.
وی گفت: یکی از اقداماتی شهرداری این منطقه در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده است یک چاه متروکه در میدان عشاق با اعتبار 20 میلیارد ریال این چاه را احیاء و 58 درصد عرصه فضای سبز از آب شرب به آب خام تبدیل شده است.
وی در خصوص راستگرد پل بصیرت واقع در انبار نفت فردیس نیز گفت:‌ راستگرد پل بصیرت از اعتبارات سال 94 و 95 بود و جزء اولویت های اول شهرداری است که این راستگرد باز شود.
کمالی روستا گفت: با پیگیری هایی که از سوی شهرداری این منطقه انجام شد و مستنداتی که وجود دارد چندین جلسه با تمامی مالکان قرار گذاشتیم شهرداری برای تملک طبق ضوابطه عمل می کند هیئت کارشناسی یک نفر منتخب مالک و یک نفر کارشناس از سوی شهرداری است قانون تملک هر ملکی را مشخص کرده است ولی متاسفانه مالکانی که در راستگرد پل بصیرت ساکن هستند متقاضی تجاری می باشند.
وی در ادامه افزود: چون معبر 10 متری است متاسفانه کمیسیون ماده 5 شهرداری نمی پذیرد که تجاری بدهیم طبق مستندات شهرداری نتوانستیم با مالکان هم به توافق برسیم و این امر منجر شد که امسال این طرح را از اولویت خارج شود در اعتبار سطح منطقه دیده شد که هر مالکی که به شهرداری مراجعه می کند طبق توافق به نتیجه برسیم.
شهرداری منطقه 10 کرج گفت: شهرداری براساس اولویت و شرایطی که وجود دارد کار را انجام می دهد در حال حاضر دیدیم که با مالکان به نتیجه نمی رسیم از بلوار بهارآزادی با نصب تابلو مسیر را به سمت شهریار هدایت کردیم الان این کار به راحتی انجام می شود.
کمالی روستا در خصوص راستگردی که سمت انبار نفت باز است که گمراه کننده برای رانندگان و مسافران در این مسیر گفت: فوری با نیوجرسی این مسیر مسدود می شود در آینده با بررسی این کار انجام می شود.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.