محمد علی‌یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان کرج در نخستین فرصت فرد واجد شرایط برای پذیرفتن مسئولیت هیئت اسکیت شهرستان کرج را معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با معرفی فرد جدید در شهرستان کرج راه توسعه این رشته ورزشی را بیش از پیش در کرج فراهم کنیم، افزود: مکاتباتی هم با مسئولین ادارات شهرستان‌ها مبنی بر معرفی فرد واجد شرایط جهت پذیرفتن مسئولیت هیئت اسکیت صورت گرفته است.

رئیس هیئت اسکیت استان البرز با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت این رشته در استان، گفت: این زمینه و فرصت برای همه علاقه‌مندان به رشته اسکیت فراهم است تا در این هیئت حضور داشته باشند و فعالیت کنند.

علی‌یزدی ضمن اشاره به ملاقات با مسئولین تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان البرز در زمینه تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته مبنی بر برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری اسکیت ویژه معلمان تربیت‌بدنی مدارس ابتدایی و متوسطه منعقد شد، بیان کرد: این تفاهم‌نامه از اردیبهشت‌ماه جاری عملیاتی شده و امیدواریم زمینه‌ای برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی رشته اسکیت فراهم شود.

وی ادامه داد: بیشترین هدف هیئت اسکیت آموزش‌وپرورش است و به دلیل وجود سرمایه انسانی که در این نهاد مقدس وجود دارد و دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند، با استفاده از استعدادها و ظرفیت‌هایی که دارند می‌توانند در آینده جزو نفراتی باشند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات برون‌مرزی به اهتزاز دربیاورند.

رئیس هیئت اسکیت استان البرز با اشاره به اینکه در مرحله اول 10 مدرسه در طرح کانون‌های درون مدرسه‌ای اسکیت مشارکت می‌کنند، افزود: اولیای دانش‌آموزان عامل مهمی در جهت حمایت دانش‌آموزان به منظور توسعه ورزش و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان که از اولویت‌های هیئت اسکیت در فصل تابستان است، هستند.

علی‌یزدی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی اسکیت استان در حال تکمیل شدن است، عنوان کرد: لیگ حرفه‌ای اسکیت تابع شرایطی است و ظرفیت‌های برگزاری لیگ در استان باید ایجاد شود.

وی با بیان اینکه  البرز از ظرفیتهای مناسبی در حوزه ورزش برخوردار است، خاطرنشان کرد: اولویت هیئت اسکیت توسعه ورزش دانش‌آموزی و همگانی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611169
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.