به گزارش ایرنا، به دلیل پاره شدن سیم برق خط 5 مترو تهران (صادقیه - گلشهر) مسافران مترو در ایستگاه کرج و گلشهر از عزیمت به تهران بازماندند که ترافیک سنگین آزادراه تهران - کرج - قزوین نیز مشکل را مضاعف کرده بود.
علی قنبرزمانی صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد: با هماهنگی که به عمل آمد از نخستین ساعات صبح دوشنبه اتوبوس هایی در ایستگاه کرج مستقر شدند تا مسافران را به تهران انتقال دهند.
فرماندار ویژه کرج همچنین تصریح کرد که عوامل انتظامی نیز در محل مستقر هستند و هم اکنون تردد خودروها به صورت عادی جریان دارد و آرامش حاکم است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مسافری در مترو تهران ایستگاه کرج باقی نمانده و از طریق اتوبوس منتقل شده اند.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه صبح دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل پاره شدن سیم برق مسافرگیری در خط مترو تهران (تهران - کرج) با تاخیر صورت می گیرد.
اطلاعیه مترو تهران درباره خرابی موقت خط 5
به گزارش ایرنا از شرکت مترو تهران، در این اطلاعیه آمده است: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به اطلاع می رساند به دلیل پاره شدن سیم برق بالاسری در نزدیکی یکی از ایستگاه های خط پنج در نیمه شب یکشنبه، مسافرگیری و خدمات رسانی به مسافران عزیز در کلیه ایستگاه های این خط از ساعت ٥:٣٠ صبح دوشنبه 14 فروردین انجام نمی شود و با ساعتی تاخیر صورت می پذیرد.
مترو تهران در اطلاعیه خود آورده است: ضمن عذرخواهی از مسافران و شهروندان عزیز اعلام می گردد مهندسان و کارشناسان این شرکت بلافاصله از همان ساعات ابتدایی مشغول فعالیت جهت حل مشکل هستند که به محض مرتفع شدن موضوع و اتصال سیم برق بالاسری، مسافرگیری در این خط از سر گرفته خواهد شد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.