دکتر مهرداد بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصادف ها که صبح امروز در محورهای کرج- چالوس و آزادراه کرج- قزوین اتفاق افتاده که در محور کرج- چالوس 3 تصادف به وقوع پیوست که یک مورد آن بین یک دستگاه پراید و پژو 206 در محدود نساء بود که منجر به مصدومیت 4 نفر شد.
وی اظهار داشت: همچنین در این محور یک مورد دیگر تصادف در محدوده آدران بین یک خودرو پژو 206 و ال 90 بود که 3 مصدوم داشت و مورد دیگر نیز در محدوده روستای حسنکدر بود که بین یک خودرو ریو و پژو 206 بود که مصدوم آن به صورت سرپایی مداوا شد.
وی با بیان اینکه تمام 15 مصدوم به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: همچنین در 2 مورد تصادفی که در آزادراه کرج- قزوین به وقوع پیوست در یک مورد آن 2 اتوبوس و 2 خودرو سواری بودند که 3 مصدوم داشت و یک مورد دیگر بین یک کامیون و 3 خودرو سواری پرشیا، سمند و وانت بار بود که 4 مصدوم در پی داشت که مصدومین آن به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) هشتگرد منتقل شدند.

***بیش از 40 هزار تماس با اورژانس
بابایی به فعالیت های انجام شده توسط این مرکز از ابتدای طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح که از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد 40 هزار و 199 مورد تماس با 115 انجام شد که برای 4191 مورد آن ماموریت انجام شد.
وی بیان داشت: همچنین حدود 365 نفر از هموطنان ما به 5 ایستگاه سلامت مستقر در محورهای استان مراجعه کرده اند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اضافه کرد: همچنین از ابتدای طرح نوروزی 11 مورد امداد هوایی برای انتقال مجروحین حوادث جاده ای انجام شده است.
وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 2 مورد فوتی در حوادث جاده ای استان داشته ایم که یک مورد آن مربوط به ریزش سنگ از کوه و یکی دیگر نیز مربوط به واژگونی خودرو در محور اشتهارد بوده است.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.