حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، افزود: امام خمینی (ره) به مناسبت روز 12 فروردین سال 58 پیامی صادر کردند که مضمون آن این است که 'صبحگاه 12 فروردین نخستین روز حکومت الله است و از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ما بوده و ملت باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند'.
وی اظهار داشت: امام (ره) در ادامه فرمودند که 'این روز، روزی است که پایه های 2500 ساله حکومت طاغوتی در ایران فروریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت دینی مبتنی بر خواست و اراده مردم جانشین آن شد'.
مسعودی در ادامه گفت: بعد از جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز 22 بهمن سال 1357 یک همه پرسی انجام شد که در آن نظام حکومتی ایران با رای 98.2 درصد مردم به تصویب رسید و ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند.
وی ادامه داد: این پاسخ بزرگترین نقطه عطف برای تاریخ انقلاب اسلامی بود گرچه در اوایل عده ای در نظر داشتند تا از این انقلاب سوء استفاده کنند ولی همه پرسی باعث شد تا نظام با این رای قاطع تثبیت شود.
وی افزود: مردم شریف ایران نه تنها در 12 فروردین 58 رای آری به نظام گفتند بلکه در 3 دهه گذشته و سال های بعد از آن نیز با حضور در تمام صحنه ها، تداوم اعتقادی خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان داشت: مردم ایران دوران سخت اوایل انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را با سربلندی سپری کردند و در مقابل همه ی فتنه های دشمن تمام قامت ایستادند و با حضور به موقع خود در صحنه از نظامی که ثمره خون شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس است حفاظت کردند.
وی گفت: اکنون نیز بر اساس تکلیفی که دارند فراتر از مرزهای جغرافیایی با عنوان مدافع حرم ضمن حمایت از رزمندگان غیوری که حریم اهل بیت (ع) را حراست می کنند مانع بروز جنگ در کشور شده و با وجود مشکلات عدیده ای که در منطقه خاورمیانه موجود است به پاس این مجاهدت ها شاهد هستیم که کشور ما امن ترین کشور در منطقه خاورمیانه و کل جهان است.
مسعودی اضافه کرد: اما آنچه که امروز باید به عنوان سرلوحه امور برای دفاع از نظام اسلامی مدنظر باشد توجه به مطالبات مقام معظم رهبری به ویژه حمایت از تولید ملی، اشتغال و برنامه ریزی برای اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: در این زمینه نه دولت به تنهایی قادر به انجام تکالیف خود است و نه مردم به تنهایی می توانند کاری انجام دهند و اتحاد مردم و دولت برای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه کرد و آن را کاربردی کرد.
6156/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.