محسن شهبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین بازدید از سوی مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از مراکزاسکان نوروزی نظرآباد صورت گرفت.
وی اظهار کرد: اول فروردین 96 مقارن با اولین روز از آغاز سال نو عباسعلی باقری مدیر کل تعاون وپشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و هیئت همراه به اتفاق خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از مراکز اسکان مسافران نوروزی آموزش وپرورش شهرستان نظرآباد بازدید کردند.
وی بیان کرد: در این بازدید از اقدامات صورت گرفته درخصوص تجهیز دودستگاه سوئیت جهت اسکان مسافران نوروزی و فعالیت های انجام شده در راستای اهداف و برنامه های ستاد اسکان در این شهرستان را مثبت ارزیابی کردند.
شهبازی یادآور شد: شایسته است درجهت خدمت رسانی بهتر به فرهنگیان عزیز وسایر هم میهنان ومسافران نوروزی روند تجهیز وبهینه سازی مراکز اسکان فرهنگیان سال به سال مطلوب تر گردد.
***** دیدار با اعضای ستاد خدمات نوروزی نظرآباد
شهبازی گفت: در مسیر بازدید میدانی از پایگاه های اسکان نوروزی آموزش وپرورش نظرآباد ، اعضای شورای معاونین اداره با اعضای ستاد نوروزی از جمله هلال احمر و نیروی انتظامی دیدار کردند و سال نو را به این نیروهای خدوم تبریک گفتند.
وی در ادامه به خدمات اسکان ویژه مسافران نوروزی در نظرآباد پرداخت و تصریح کرد: دو دستگاه سوئیت با تمامی امکانات رفاهی در آموزشگاه شهید بهشتی شهرک فخرایران در مسیر آزاد راه قزوین -کرج جهت اسکان مسافران نوروزی تجهیز وآماده سازی شده است.
******دیدار نوروزی با مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز
مدیر آموزش و پرورش نظرآباد اظهار کرد: به همراه اعضای شورای معاونین این اداره برای تبریک سال جدید و مسائل مدارس شهرستان با مدیر کل آموزش و پرورش البرز نیز دیدار و گفت و گو کردیم.
شهبازی اضافه کرد: در این دیدار خسرو ساکی ، مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز هم از حضور مسئولین آموزش وپرورش نظرآباد در اداره کل تشکر کرد وگفت :به همت شما عزیزان آموزش وپرورش شهرستان نظرآباد دربسیاری از زمینه ها از جمله هدایت تحصیلی و ساماندهی نیروی انسانی دراستان رتبه اول را دارد.
وی گفت: در حاشیه این دیداراعضای شورای معاونین با حضور در معاونت ها وبخش های مختلف اداره کل با آنان دیدار و سال جدید را به همکاران تبریک گفتند .
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.