به گزارش ایرنا، امیر صادقی روز یکشنبه در بازدید از مراکز گردشگری استان البرز بر لزوم اهتمام بیشتر در بخش راهسازی ، حمل و نقل و ترافیک این استان به صورت ملی تأکید کرد.
وی گفت:با توجه به حجم بالای تردد خودروها از آزادراه کرج – قزوین، استان البرز به عنوان شاهراه عبوری مسافران و گردشگران بین استان های شمالی و غرب کشور، نیازمند توجه جدی در حوزه های راهداری، راهسازی، حمل و نقل، امدادهای پزشکی و خودرویی است.
صادقی اظهار داشت: در بازدیدهای صورت گرفته، اقدامات انجام شده مورد رصد قرار گرفت که البرز نیازمند توجه بیشتر به خصوص در زمینه اصلاح و تعریض یکسان آزادراه تهران - کرج - قزوین و کنترل ترافیک است.
ناظرعالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور پس از بازدید ازهتل ها، مهانپذیرها، اماکن موقت اسکان، مجتمع های پذیرایی بین راهی، مراکز اطلاع رسانی گردشگری و نوروزگاه استان البرزاظهار داشت: این استان با جاذبه های متعدد طبیعی، می تواند خود را به عنوان مقصد گردشگران در ابعاد مختلف طبیعی و تاریخی معرفی کند .
وی بیان داشت: فعالیت دستگاه های مرتبط و بخش خصوصی با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرزمی تواند در جهت تحقق این امر متمرکز شود.
وی افزود : با ایجاد زیرساخت های توقفگاهی در مسیر خودرو های عبوری، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی به منظور معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی استان، ایجاد بازارچه های صنایع دستی در مجتمع های بین راهی و حاشیه آزادراه می توان، از قابلیت های بالقوه عبور ومرور این خودروها به نفع استان البرز استفاده بهینه کرد.
صادقی از تلاش ها و زحمات ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز تشکر و قدردانی به عمل آورد.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.