به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی در بازدید نوروزی از مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان معلول زرمان که بعد از ظهر شنبه صورت گرفت با اشاره به اینکه مراقبت از سالمندان با چنین شرایطی مقتضیات خاص خود را دارد افزود: برخی از این افراد بنا به بیماری و یا کهولت سن مانند یک کودک نوپا نیاز به نگهداری دارند.
وی ادامه داد: کسانی که در این مراکز خدمات ارائه می دهند دارای روحیه والای انسان دوستی، عشق و انگیزه ای مقدس هستند که این موضوع جای قدردانی دارد.
طهایی گفت: دست اندر کاران مراکز توانبخشی نیز باید به دنبال راه های نوینی برای خدمات دهی به افراد باشند و در این رابطه می توانند از ظرفیت های ارزشمند مراکز علمی و تحقیقاتی مستقر در استان بهره ببرند.
وی با اشاره به ضرورت تامین امنیت سلامت کارکنان و توان یابان بستری در مراکز خدماتی افزود: برای تحقق این امر باید با همکاری بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان، مراکزی به عنوان قرنطینه در نظر گرفته شود تا پیش از ورود به مراکز نگهداری، بیماری ها و مشکلات آنها مشخص شده و تدابیر لازم در این خصوص صورت گیرد.
مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان معلول زرمان با 8 سال سابقه فعالیت، دارای بیش از 70 سالمند به صورت شبانه روزی، 50 سالمند با خدمات روزانه و 80 مورد خدمات در منزل است که 45 پرسنل به صورت شیفتی به این افراد خدمات کاردرمانی، توانمندسازی، بهداشتی، درمانی و نظافتی ارائه می دهند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.