به گزارش ایرنا، رئیس هیئت اسکیت البرز روز پنجشنبه در آئین تجلیل از مقام آوران و فعالان ورزش اسکیت و اصحاب رسانه افزود: ورزش اسکیت در کنار تاثیر داشتن در سلامت جسم و روان ، شادی بخش است به همین دلیل گسترش این ورزش در کانون خانواده و مدرسه در اولویت کاری - اجرایی سال 96 این هیئت قرار گرفته است.
محمد علی یزدی اظهار کرد: با مشارکت دستگاه های مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش البرز و شهردای ها به ویژه شهرداری کرج تلاش می کنیم زمینه رونق یافتن این ورزش شاد را در استان مهیا کنیم.
وی با اشاره به اینکه ورزش اسکیت در البرز نیاز به زیرساخت هایی به خصوص زمین برای تمرین علاقمندان دارد خاطرنشان شد: جانمایی مسیری معین برای ورزش اسکیت در شهراز سوی شهرداری کرج نیز از دیگر مواردی است که در سال آینده پیگیری می شود.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا در سال 96 باشگاهای خصوصی ورزشی استان را که علاقمند به فعالیت در این حوزه باشند را به همکاری با هیئت اسکیت البته با نظارت کامل دعوت کنیم.
رئیس هیئت اسکیت البرز از تشکیل بانک اطلاعات ، استعداد یابی ، ساماندهی نیروی انسانی ، اعزام ورزشکاران به مسابقات و میزبانی مسابقات کشوری را در رشته های مختلف اسکیت در دو بخش بانوان و آقایان را از دیگر برنامه های این استان برشمرد.
یزدی از وحدت ، تعامل و همفکری بعنوان مهمترین عوامل موفقیت هیئت اسکیت در البرز یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با همراهی ورزشکاران ، مسئولان و حامیان ورزش گام های موثری در راه توسعه این رشته ورزشی جذاب در کشور برداشته شود.
وی گفت: ورزش رمز سلامتی است و ما در هیئت اسکیت البرز تلاش می کنیم تا ورزش همگانی اسکیت را در این استان تقویت و توسعه دهیم.
وی به میزبانی البرز در مرحله نهایی مسابقات اسکیت کشور که 100 نفر از استان های مختلف در آن شرکت کردند اشاره و تصریح کرد:
محمد علی یزدی بیان کرد: 12 خانم و آقا داوری مسابقات این دوره را بر عهده داشتند.
وی اضافه کرد: در مسابقا مرحله نهایی فری استایل تیم بانوان و آقایان نجف آباد اصفهان مقام اول را به خود اختصاص دادند.
وی یاد آورشد: تیم آقایان همدان دوم و بانوان همدان سوم شد.
یزدی ادامه داد: تیم آقایان آکادمی اسکیت انقلاب تهران سوم شد و تیم آقایان سروش اسکیت البرز نیز چهارم شد.
به گفته وی از تیم های مقام آور با حضور سرپرست فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اهداء حکم ،کاپ و مدال قهرمانی اهداء شد.
در این آئین از 20 ورزشکار مقام آور در مسابقات کشوری اسکیت و اصحاب رسانه با اهداء لوح و هدایایی از سوی غلامرضا پناهی معاون امور بین الملل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.