به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز پنجشنبه در نشست با مقام آوران و فعالان هیئت اسکیت در البرز افزود: زیر ساخت های ورزش اسکیت در این استان در حال آماده سازی است زیرا توسعه و ترویج این رشته مفرح یکی از برنامه های ما را در سال آینده تشکیل می دهد.
وی اظهار کرد: به صورت غیر رسمی 12 هزار نفر در البرز در رشته ورزشی اسکیت فعالیت دارند که در سال 96 اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد در دستور کاری - اجرایی قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه برای تقویت ورزش اسکیت در البرز اعتبار مناسبی در سال آینده تخصیص پیدا می کند یاد آور شد: همگانی کردن این رشته ورزشی در بین خانواده ها به ویژه دانش آموزان در مدارس باید در الویت برنامه های هیئت اسکیت استان قرار گیرد.
وی در ادامه به اقدامات خوبی که طی یک ماه گذشته در رشته ورزشی اسکیت در البرز انجام شده پرداخت و خاطر نشان شد: تلاش می کنیم با وحدت ، همفکری و تعامل زیر ساخت های این رشته بانشاط را در استان فراهم کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز ادامه داد: در هفته گذشته استان البرز میزبانی مرحله نهایی مسابقات کشوری فری استایل را بر عهده داشت که این دوره از مسابقات در سطح کیفی بالا برگزار شد و البرز مقام چهارم را به دست آورد.
غفرانی اضافه کرد: تعداد زیادی از اعضای تیم ملی اسکیت کشور را در دو بخش بانوان و آقایان اسکیت بازان البرزی تشکیل می دهندکه این مهم نشان از توانمندی و استعداد علاقمندان به این ورزش شادی آفرین دارد.
وی گفت: استعداد یابی در رشته اسکیت را باید از مدارس استان شروع کنیم تا دانش آموزان در یک فرآیند تخصصی از نظر آموزشی و فنی تحت پوشش دوره های ویژه این ورزش قرار گیرد.
وی تاکید کرد: البرز در رشته اسکیت در سال 96 باید پرونده جدیدی را برای البرز با کسب مقام های برتر به خصوص مقام اول را برای خود تعریف کند تا با برنامه ریزی هدفمند برای این استان افتخار آفرینی کند.
در این آئین از 20 نفر از ورزشکاران مقام آور اسکیت البرز و اصحاب رسانه با هدایایی فرهنگی از سوی بانک ملی جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.