به گزارش ایرنا ، فرمانده انتظامی استان البرز در این رزمایش که درستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزارشد، گفت: تلاش نیروهای امدادی وپلیس در اجرای طرح نوروزی ایمنی وآسودگی مسافران نوروزی است که تدابیر لازم دراین خصوص اندیشیده شده است .
سرداربخشعلی کامرانی صالح افزود: همکاری و تعامل تمام دستگاه های انتظامی وخدماتی دراین استان ستودنی است و این همدلی درایام نوروز نیز ویژه ترخواهد بود.
وی اضافه کرد: درسال جاری بیش از 400 میلیون تردد در راه های استان البرز انجام شد که نسبت به مدت سال گذشته 3درصد افزایش سفر بوده است .
وی گفت: روزانه به طورمیانگین 770 هزارخودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز عبورمی کنند درحالی که نیم درصد ازراه های کشور و 18 درصد حجم ترافیک کشور مربوط به این استان است .
کامرانی صالح افزود: با پیش بینی های انجام شده و افزایش 2میلیونی خودرو در کشور قطعا حجم سفر در سال 96 روند افزایشی خواهد داشت که تدابیر بیشتری را می طلبد .
وی خاطرنشان کرد: برای کنترل مبادی ورودی وخروجی راه ها 50 دستگاه دوربین و برای کنترل ونظارت داخل شهرها حدود 70 دستگاه دوربین بکارگرفته شده است .
وی گفت : درراه های برون شهری بیش از 100 تیم خودرویی ، موتوری و پاس پیاده مسئولیت تسهیل وروان سازی ترافیک را برعهده خواهند داشت .
کامرانی صالح افزود: درطرح نوروزی سال جدید 22 پایگاه و 85 تیم راهداری در جاده های استان البرز مستقر شده اند.
وی گفت : همچنین تیم های فوریت های پزشکی نیز درقالب 15تیم پزشکی ، 54دستگاه آمبولانس و 400 نفر نیرو با پلیس همکاری لازم را دارند.
فرمانده انتظامی البرز یادآورشد : 32پایگاه هلال احمر با 15 دستگاه آمبولانس ، پایگاه ثابت وسیاروبیش از 150 امدادگر درایام نوروز برای ارائه خدمات به هموطنان فعال شده است .
وی بیان داشت : درحوزه ترافیکی باید حقوق شهروندی رعایت شود و درآستانه نوروز 96 آرامش و نشاط بهاری باشیم .
وی خاطرنشان کرد: دربخش انتظامی نیز بیش از 400 تیم خودرویی ، موتوری و پاس پیاده با حضور یکهزار نیرو درحوزه های مختلف فعال خواهند بود.
وی افزود:خوشبختانه درسال جاری باتوجه به تردد بالای خودرویی درراه های این استان شاهد کاهش 16 درصدی تصادف منجربه فوت و کاهش 20 درصدی مجموع تصادفات دراین استان بودیم .
وی اضافه کرد: این مهم میسرنبود مگر همکاری تنگاتنگ دستگاه های امدادی و انتظامی و ترافیکی استان البرز که با همدلی برای مردم خدمات رسانی کردند.
وی ادامه داد: برقراری امنیت و آرامش کامل، خدمات مناسب به مردم و پیشگیری از حوادث مهم ترین هدف نیروی انتظامی و سایر امدادرسانان درطرح نوروزی است.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.