به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در مراسم تجلیل از نمایندگان هیات های ورزشی ساوجبلاغ افزود: به طور قطع باید بخشی از برگزاری انتخابات را به بانوان بسپاریم.
وی گفت: مشارکت اجتماعی بانوان از تاکید های بنیانگذارجمهوری اسلامی و رهبرمعظم انقلاب بوده و هست.
پالیز گیر اظهار داشت: رئیس جمهوری نیز در امور مختلف جامعه بر مشارکت بانوان تاکید دارد.
وی همچنین حضور بانوان در عرصه تصمیم گیری شورا های اسلامی شهر و روستا ضروری دانست و افزود: بانوان می توانند نقش بر جسته ای را برای احقاق حقوق زنان در این نهادهای مدنی داشته باشند.
فرماندار ساوجبلاغ نیز خواستار فعال شدن تشکل های بانوان و مشارکت بیشتر آنان در مسائل مختلف شهرستان اعم از سیاسی ،اجتماعی وفرهنگی شد.
وی گفت:حضور زنان در پارلمان های شهری و روستایی یعنی سهم بیشتری از امکانات جامعه را برای این قشر فراهم کردن، پس انتظار است بانوان مشارکت بیشتری داشته باشند .
فرماندار ساوجبلاغ اظهارداشت : در اعتبارات سال آتی سالن اختصاصی ورزشی برای زنان را در نظر داریم هرچند در زمان حاضر سرانه ورزشی اماکن ساوجبلاغ به نسبت سایر شهرها حتی مرکز استان بهتر است .
وی گفت : در بهار96 اولین پارک ویژه بانوان با طراحی منحصر بفرد در هشتگرد کار خود را آغاز می کند و ما به دهیاری ها هم ابلاغ کردیم که توجه ویژه در بخش ورزش بانوان در روستاها را در دستور کار خودشان داشته باشند.
6155/1535خبرنگار:مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.