به گزارش ایرنا، داود عزیزی روز شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، افزود: شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان فردیس نسبت به تامین مکان جهت استقرار هیات های ورزشی اقدام کنند.
وی اظهار داشت: قرار شد ضلع غربی زمین فوتبال شهدای فردیس به عنوان دفتر مشترک هیات های ورزشی در اختیار هیات ها قرار بگیرد اما این موضوع منوط به اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری منطقه 10 کرج است.
عزیزی افزود: قرار است پس از بازدید میدانی از ضلع جنوب شرقی پارک تندرستی شهرداری منطقه 3 کرج و اداره ورزش و جوانان شهرستان نسبت به احداث زمین ورزش های ساحلی و زمین بسکتبال خیابانی اقدام شود.
وی ادامه داد: 370 مسابقات در رده سنی خردسالان تا بزرگسالان در این شهرستان برگزار شده که اغلب این مسابقات در پارک ها بوده است.
عزیزی گفت: اماکن ورزشی متعلق به شهرداری های مناطق 3 و 10 و مشکین دشت ، با قیمت های کارشناسی در اختیار هیات های ورزشی شهرستان قرار بگیرد تا بتوان این هیات ها را احیاء کرد.
وی در ادامه افزود: احداث ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان در ضلع شمالی سالن امام رضا (ع) فردیس علاوه بر استقرار این اداره در مکان مناسب باعث می شود تا بتوانیم مجمع خیرین ورزشی را در این شهرستان تشکیل بدهیم.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از شهرداری خواست سالنی در پارک تندرستی فردیس را برای نابینایان این شهرستان اختصاص دهد.
عزیزی به سه پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه ها سالن چندمنظوره در پارک تندرستی واقع شده که تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته با پیمانکار مذاکره شده تا در اواخر اردیبهشت ماه سال اینده به بهره برداری برسد.
وی اظهار داشت: دیگر پروژه استخر شهرک وحدت 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته سومین پروژه سالن طبقاتی در شهرک 110 خیابان فرگاز بودجه ای که برای سال 95 اختصاص دادند اگر محقق شود این پروژه ها به بهره برداری می رسد.
عزیزی در ادامه با اشاره به فعالیت 120 باشگاه ورزشی خصوصی در این شهرستان، گفت: افزایش سالن های ورزشی خصوصی در فردیس از برنامه های این اداره است که تا کنون 50 باشگاه دیگر در حال مجوز گرفتن هستند.
شهردار مشکین دشت نیز در این نشست با گلایه از اداره کل ورزش گفت: اداره کل ورزش و جوانان امکانات ورزشی خود را در اختیار هیات‌های ورزشی قرار نمی‌دهد چطور چنین درخواستی را از شهرداری ها دارد.
محبوب فروزنده افزود: اغلب مردم مشکین دشت و ورزشکاران این شهر از قشر کم درآمد هستند و به مزایده گذاشتن سالن های ورزشی برای استفاده این افراد را محدود می کند.
وی افزود: زمانی که سالن های ورزشی به مزایده گذاشته می شود با قیمت بالایی عرضه می شود و مردم این شهر بدلیل توان مالی نمی توانند از این سالنها استفاده کنند.
فروزنده افزود: تاکنون شهرداری مشکین‌دشت مبلغ 70 میلیارد ریال برای ایجاد فضاهای ورزشی برای این شهر اختصاص داده است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.