به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: درسال 96 دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را بصورت همزمان داریم که با جلسات متعدد با شورای نگهبان قرار بود که نظارت انتخابات شوراها به شورای نگهبان سپرده شود ولی پذیرفته نشد .
وی ادامه داد: در25 اسفند ماه جاری فرمانداران باید با دعوت 30معتمد هیات اجرایی را تشکیل دهند و ثبت نام از داوطلبان از 30 اسفند ماه جاری تا شش فروردین ماه سال 96 خواهد بود.
کولیوند همچنین از مدیران و مسئولان حاضر در نشست شورای اداری خواست دراین روزهای پایانی گزارشی کامل از اقدامات انجام شده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز و پروژه های به تصویب رسیده در سفر رئیس جمهوری ارائه شود.
وی با ارائه گزارشی از جدول در بودجه سال 96 ادامه داد: درآمدهای که استان باید به خزانه بدهد 20هزار میلیارد ریال بود که در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفت و کاهش یافت .
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به بحث حقوق و مزایا اشاره کرد و افزود: براساس مصوبات مجلس برای متخصصان مناطق مرزی و محروم 30درصد افزایش حقوق داشته باشند که شورای نگهبان ایراداتی وارد ساخت .
وی گفت: این مصوبه به شورای نگهبان رفته و با ایردات این شورا رفت به مجمع تشخیص مصلحت نظام که بررسی ها ادامه دارد .
کولیوند یاد آورشد: در خصوص دریافتی ها با این مصوبه تمهیدات ویژه ای دراین زمینه پیش بینی شده است که مدارک تحصیلی ، سوابق کاری در نظر گرفته شده است .
8029 / 6155خبرنگار: حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.