به گزارش ایرنا،فرشته فهمیده روز چهارشنبه در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه شهید پناهی ها در فردیس افزود: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ نوع دوستی، مهروزی و ترغیب دانش آموزان برای کمک به دانش آموزان نیازمند است.
وی بیان داشت: دانش آموزانی که به دلیل ناتوانی مالی خانواده سال نو را برای خود سال خوبی نمی دانند و آغاز سال جدید را بدلیل بضاعت مالی در منزل سپری می کنند.
وی اظهارداشت: جشن نیکوکاری یک نوع آموزش برای دانش آموزان است با کمترین مبلغ لبخند رضایت را بر لبان دانش آموزان بی بضاعت همسن وسال خودشان بنشانند.
فهمیده گفت: در این برنامه پاکت های دوستی و محبت دانش آموزان در بین دانش آموزان مدارس توزیع شد تا بتوانند با کمک های نقدی که تقدیم همکلاسی های نیازمند می کنند در شادی های سال نو شریک هم باشند.
مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و فردیس گفت: جشن نیکوکاری، راهکار مناسبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه می باشد و موجب گرایش هر چه بیشتر افراد جامعه به حمایت و دستگیری از نیازمندان می شود.
جشن نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال نو انجام می‌گیرد.
در حاشیه این مراسم دستاوردهای دانش اموزان این مدرسه به نمایش در آمده بود و همچنین این برنامه با اجرای سرود توسط دانش آموزان همراه بود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.