علی قنبر زمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موفقیت های دولت تدبیر و امید در بخش اقتصادی به رغم تنگناهای ناشی از تحریم ها، رکود اقتصادی، درآمد ارزی پایین و بدهی های کلان در ابتدای تشکیل این دولت بوجود آمده است.
وی اظهار کرد:خوشبختانه با اجرای سیاست های مناسب و طبق الگوی اقتصاد مقاومتی، بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم ها برطرف شده و روح تازه ای بر اقتصاد کشور دمیده شده است .
وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در توسعه و آبادانی کشورگفت: در جوامعی که مردم در حل مشکلات به یاری دولت می آیند و داوطلبانه برای برطرف کردن نیازهای جامعه، مشارکت می کنند نیل به توسعه با سرعت بالایی انجام می گیرد و آرامش و امنیت بالایی در این جوامع برقرار است.
وی در ادامه به همکاری و مشارکت خوب شهروندان البرز و شهرستان کرج با مجریان دولت تدبیر و امید اشاره کرد و یادآور شد: مردم این استان برای توسعه همراه و همگام مسئولان هستند که قابل تقدیر است .
فرماندار ویژه کرج بیان کرد: فعالیت انجمن های خیرین در حوزه های مختلف آموزش، بهداشت و درمان، ورزش و ... در استان البرز ارزشمند است زیرا این خیرین نیک اندیش با قدم های خداپسندانه ای که بر می دارند در واقع نه تنها به رفع مشکلات در خدمات رسانی به مردم می پردازند بلکه باری از دوش دولت نیز بر می دارند.
قنبر زمانی الگوسازی از رفتار مناسب خیرین در بخش های مختلف را ضروری دانست و ادامه داد: افزایش مشارکت های خیرین در جامعه زمینه گسترش خدمت به افراد جامعه و همچنین فرهنگ غنی ایثار و معنویت را در جامعه تقویت می کند.
وی از همراهی و همدلی مردم و مسئولان برای پویایی و حرکت به سوی توسعه پایدار به عنوان یک اصل کاربردی یاد کرد و افزود: مسئولان باید با صداقت در رفتار خود، اعتماد مردم را جلب کنند و با ارائه گزارش عملکرد خود، شهروندان را از نحوه اداره امور و عملکرد خود آگاه کنند.
وی گفت : خدمتگزاران مردم در دولت ، باید مردم را ولی نعمتان خود بدانند و با استفاده از تجربیات گذشته و ترسیم نقشه راه متناسب با نیازهای مردم ، رضایت آنها را بیش از پیش جلب کنند تا مشارکت مردم نیز در امور خودشان بیشتر شود.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیرانتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.