اسفندیاری روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تا حدود 2 سال پیش سرانه ی فضای ورزشی در این استان برای هر نفر 3 سانتی متر مربع بود که اکنون این سرانه به 4.5 سانتی متر مربع افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه سپاه البرز در تلاش برای افزایش بیشتر زیرساخت های ورزشی است، اظهار داشت: سپاه استان البرز اقدام به ساخت 64 سوله ی ورزشی با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال کرده است که 54 سوله ی آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: اماکن ورزشی که توسط سپاه و بسیج ایجاد می شود بر عکس اماکن ورزشی ایجاد شده توسط دستگاه های دیگر در اختیار آحاد مردم و با پایین ترین هزینه قرار می گیرد و خانواده ها با آرامش خیال می توانند فرزندان خود را به این اماکن بیاورند.
اسفندیاری به توجه ویژه سپاه و بسیج بر سلامت مردم اشاره کرد و افزود: به خصوص سلامت مادران که بنیان اصلی هر خانواده ای هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای اینکه مادرانی با روح و جسم سالم داشته باشیم نیاز است تا از فعالیت های ورزشی خوبی برخوردار باشند.
وی بیان داشت: همچنین این مجموعه در حوزه ی ورزش های باشگاهی، همگانی و خانواده اقدامات خوبی انجام داده است.
این مسئول به اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانان برای دفاع از مرزهای کشور به بیرون از مرزها می روند و به شهادت می رسند ولی اکنون مرزهای ما به خانه های ما آمده و فرزندان ما در آستانه ی خطر فضای مجازی و تهاجم فرهنگی هستند.
اسفندیاری تاکید کرد که بایستی با ورزش سلامت فرزندانمان را تضمین کنیم و برای همین است که در ورزش سرمایه گذاری می کنیم تا آینده خوبی داشته باشند.

***فعالیت 48 هیات ورزشی بسیج و سپاه در استان
مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز با اشاره به جایگاه مناسب ورزش این بخش در استان، گفت: سپاه و بسیج دارای 48 هیات ورزشی است که همسو با هیئت های ورزشی ورزش و جوانان استان فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: به خصوص تیم مقاومت فوتسال سپاه به عنوان قهرمان و برتر در استان معرفی می شود.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.