به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر درنشست ستاد انتخابات ساوجبلاغ که برای نیازسنجی انتخابات شهرها و بخش های این شهرستان برگزار شد، افزود: اکنون تمام امکانات ساوجبلاغ برای برگزاری انتخاباتی پرشور بسیج شده است.
رئیس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گفت: این نشست با هدف پشتیبانی از کمیته های اجرایی انتخابات و رفع نواقص بخشداری ها و مرکز شهرستان و چگونگی چیدمان نیروی انسانی و تامین ملزومات موردنیاز برگزار شد.
پالیزگیراضافه کرد: پیش بینی های لازم برای پشتیبانی و تدارکات انتخابات از جمله برگزاری کلاس های توجیهی برای مجریان و برگزارکنندگان همچنین حداکثر تعامل با هیات های نظارت و ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسائل و مشکلات طرح و بررسی شد.
وی گفت: ارائه آموزش تکمیلی به کارشناسان فرمانداری و بخشداری ها به منظور ارتقای سطح دانش حرفه ای مجریان انتخابات و بازآموزی دانسته های انتخاباتی مجریان، از مصوبات این نشست بود که بر همین اساس شهرستان به سه بخش تقسیم می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی هنوز قطعی نشده است، افزود: پوشش آنتن دهی شعبه های اخذ رای و مواردی که نیاز به بازسازی و بازبینی دارد با حضور رئیس اداره مخابرات شهرستان بررسی شد.
بر اساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت سال 1396 در کشور برگزار می شود.
پالیز گیر افزود : انتخابات شورای اسلامی روستایی در74 روستا که در بخش مرکزی 29 روستا ، در بخش چندار 26 روستا و در بخش چهار باغ 19 روستا برگزار می شود.
وی بیان داشت: بر اساس سر شماری سال های گذشته در13 روستای شهرستان اعضای شوراهای اسلامی 5 نفره و 61 روستا با اعضای 3 نفره توسط مردم انتخاب می شوند که در مجموع 248 نفر شورای اسلامی روستایی در ساوجبلاغ خواهیم داشت.
پالیزگیر گفت : بر اساس آمار سر شماری سال 95 در روستا هاو شهر ها ملاک بر گزاری انتخابات و تعین تعداد شوراهای روستایی و شهری خواهد بود.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.