به گزارش ایرنا، دراین آئین مبتکر طرح آرامش ماندگار در کرج گفت: اجرای طرح آرامش ماندگار گامی مثبت برای ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای آگاهی بخشی در جامعه است.
حجت الاسلام احمد عربیان افزود: این طرح با هدف ایجاد نهضت مطالعه کتاب و دعوت به کتابخوانی در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب از بهمن ماه سال جاری به صورت پایلوت در کرج اجرایی شده است که بزودی در استان البرز عملیاتی می شود.
وی اظهار کرد: این طرح در قالب برگزاری مسابقه نقاشی، قصه‌گویی ماندگار، مسابقه کلیپ‌های صد ثانیه‌ای، کودک قصه گو، مادر قصه گو، روزنامه دیواری و تابلوی شهری با موضوع مطالعه برای فرهنگسازی اجرایی شده است.
وی بیان کرد: کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها جامعه هدف این طرح مهم فرهنگی - آموزشی هستند که با مراجعه به فرهنگسراها، مساجد و مدارس منتخب می توانند در این طرح شرکت کنند.
عربیان تصریح کرد: با اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان با مراجعه به مراکز فرهنگی ، مذهبی و آموزشی بتوانند به صورت رایگان کتاب برای مطالعه دریافت کنند.
وی اضافه کرد: این کتاب‌ها به صورت امانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا پس مطالعه بازگردانده شود.
وی گفت: در این طرح 280 عنوان کتاب با موضوعات مختلف به متقاضیان ارائه می‌شود که تا کنون یک هزار و 100 نفر در آن شرکت کرده‌اند.
وی در پایان از علم و آگاهی به عنوان رمز موفقیت هر انسان در زندگی یاد کرد که این مهم با کسب تجربه و مطالعه به دست می آید.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.