به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز شنبه در افتتاحیه دوره یک هفته ای آموزش کارشناسان مجری انتخابات البرزافزود: با هدف تسلط بیشتر مجریان انتخابات دوره های آموزشی مختلفی در نظر گرفته شده است که با ایجاد بسترهای مناسب برای رقابتی سالم به رسالت خود دراین رویداد مهم عمل کنند.
وی ادامه داد: اجرای کامل مراحل انتخابات برمبنا و معیار قانون است و بسترها و فضای تبلیغات باید در فضای کاملاً سام فراهم شود.
حقیقی گفت: مجریان انتخابات باید اشراف کافی به قوانین و بایدها و نبایدهای انتخاباتی داشته باشند و در هر مرحله از برگزاری انتخابات،مجریان باید قوانین را با شرایط موجود تطبیق دهند و قانون را بنحو احسن اجرا کنند.
معاون استاندار البرز همچنین با تأکید بر اجرای مولفه های وحدت افزود: اگر بر مولفه های وحدت تأکید می شود در عمل نیز باید عامل به آن باشیم و تنها محدود به حرف نباشد.
وی با تأکید بر لزوم امنیت عمومی انتخابات خاطرنشان کرد: خطوط قرمز در انتخابات باید رعایت شود و علاوه بر اجرای قانون در مراحل قبل،حین و بعد از ثبت نام داوطلبان،شعارهای واهی و دروغین نیز باید ثبت و رصد و مورد پیگیری قرار گیرد.
مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان البرز نیز در ادامه ضمن تبیین چارچوب های آموزشی انتخابات و اهمیت آموزش در سلامت انتخابات از مدعوین خواست که به صورت منظم وفعال در این دوره های آموزشی شرکت کنند .
خیرالله ترخانی افزود: مجریان باید بیش از پیش به قانون که محور برگزاری انتخابات سالم است مسلط شوند.
وی یادآور شد:این دوره یک هفته ای با حضور 65 نفر از کارشناسان انتخابات بطور همزمان در کل کشور توسط مربیان آموزش دیده وزارت کشور برگزار می شود.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.