حمید کریمی روز شنبه درحاشیه گشایش نمایشگاه بهاره در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد، یک نمایشگاه در کرج و مابقی درشهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و فردیس راه اندازی شده است.
وی بااشاره به اینکه نمایشگاه های بهاره بسیاری ازمایحتاج شب عید مردم را تامین می کنند، یادآورشد: دراین نمایشگاه ها بیش یک هزار غرفه جانمایی شده است .
وی خاطرنشان کرد: ازمجموع غرفه های جانمایی شده دراین نمایشگاه ها ، 5 غرفه به صورت رایگان دراختیار اداره کل بهزیستی استان البرز قرارگرفته تا کارآفرینان مددجو تحت پوشش این اداره کل بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.
به گفته وی دراین نمایشگاه ها اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ ، ماهی، لبنیات ، برنج و خشکبار با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه شده است .
وی افزود: دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز خود و جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار بواسطه افزایش تقاضا در این ایام از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ها است.
کریمی در خصوص مدت زمان برگزاری نمایشگاه های بهاره استان البرز اظهار کرد که این نمایشگاه ها به مدت 10 روز فعال خواهد بود.
وی تاکید کرد: بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت بطور مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی منطقه نظارت کرده و با هرگونه تخلف با قاطعیت برخورد می کنند.
وی یادآور شد: بازرسی خانه اصناف با شماره تلفن5 و 32218154به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم در زمینه تخلفات واحدهای صنفی استان است.
وی گفت: فعالیت این نمایشگاه ازساعت 10صبح الی 22 خواهد بود.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.