حسین تقی نژاد روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان سال 91 تعداد شهرهایی که به گاز شهری متصل بودند، 15شهر بود که اکنون به 16 شهررسیده است.
وی اضافه کرد: یک شهرباقیمانده از استان البرز آسارا است که درمرحله مطالعات و طراحی قرار دارد و به زودی روند اجرایی این طرح نیز عملیاتی خواهد شد.
وی درخصوص وضعیت گازرسانی به روستاهای استان البرز نیز گفت: اکنون در استان البرز 295 روستا وجود دارد که 129روستا ازنعمت گاز بهره مندهستند.
تقی نژاد خاطرنشان کرد که بیش از 79 درصد خانوارهای روستایی ازگازشهری استفاده می کنند، برنامه گازرسانی 8 روستا دردست اجرا و 22روستا درصدد انتخاب پیمانکار برای عملیاتی کردن اجرای آن است.
وی گفت: با پیش بینی های انجام شده مقررشده تا پایان دولت تدبیر و امید بیش از81 درصد از خانوارهای روستایی به گاز شهری متصل شوند.
تقی نژاد به عملکرد گازرسانی درصنایع استان البرز پرداخت و بیان داشت: درسال 92 تعداد 2هزارو 687واحد صنعتی با یکهزار و 970 متر مکعب گاز مصرفی وجود داشت، اما درسال 94 این رقم به 3هزارو 98 واحد و بیش از 2هزارو 580 میلیون مترمکعب حجم گازمصرفی رسیده است.
وی گفت : همچنین دربخش صنعت درسال جاری 201 مورد عقد قرارداد جدید انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: درسال جاری نیز 56واحد جدید راه اندازی شده که با پیش بینی های صورت گرفته تا پایان دولت تدبیر و امید 103 واحد دیگر نیز افزوده خواهدشد که نشان از سرمایه گذاری های متعدد دراستان البرز است.
مدیرعامل شرکت گازاستان البرزنیز دربخش دیگری ازسخنان خود اضافه کرد: ازابتدای سال جاری 33هزارو 250 اشتراک پذیری جدید دربخش شهری و 2هزارو 283 مورد دربخش روستایی داشتیم که نسبت به برنامه تکلیفی 533مشترک افزایش داشته است .
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.