اسماعیل خلیلی روز یکشنبه درجمع مسئولان اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز، افزود: مسئولان این اداره کل در تمام حوزه ها همواره با رعایت اصل اخلاق گرایی ،خودنظارتی و نیز خدمت رسانی مطلوب به مردم فعالیت می کنند.
وی بر لزوم نیروسازی و تربیت مدیران جوان در اداره کل نیز تاکید کرد و افزود: باید تجربیات پیشکسوتان و نیروهای باتجربه به مدیران جوان نیز انتقال یابد تا بتوان با تکیه بر تخصص و تجربه، مسائل و مشکلات موجود را بهتر مدیریت و آنها را رفع کرد.
وی خاطرنشان کرد که باتوجه به اینکه وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی، دستگاهی تخصصی است می بایست از نیروهای متخصص و آشنا به حوزه های این دستگاه اجرایی استفاده شود .
مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به رویکرد اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی در خدمت به جامعه کار و تولید گفت : از مهمترین اهداف و رویکردهادر حوزه روابط کار و روابط بین کارگران و کارفرمایان و ایجاد صلح وسازش در محیط کار و تولید است .
خلیلی افزود: با افزایش درک متقابل بین این دو عنصر اصلی تولید ونیز حفظ حرمت بین کارگر و کارفرما وایجاد فضای شاداب کاری قطعا شاهد رشد وبهره وری در کار،ایجاد انگیزه در نیروی کارو افزایش تولیدات با کیفیت در واحدهای تولیدی خواهیم بود.
مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی همچنین با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر وامید از ابتدا تا کنون در استان در جهت توسعه اشتغال وتولید گفت : بر اساس اعلام آمار جهانی از ابتدای کار دولت تدبیر وامید شاهد افزایش رشد اقتصادی در کشور بوده ایم. همچنین در استان البرز نیز در راستای اقدامات ارزنده دولت می توان از اختصاص وام به واحدهای تولیدی در راستای مصوبات کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید وستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، افزایش 40 هزار نفری بیمه شدگان اجباری وکاهش چشمگیر مقرری بگیران بیمه بیکاری بر اساس آمار سامانه های تامین اجتماعی و بیمه کارگران ساختمانی استان نام برد.
وی همچنین تاکید کرد که دستگاه های اجرایی می بایست با اعلام اقدامات ارزنده دولت در حوزه های اقتصاد واشتغال در استان ، امید را در مردم تقویت و از خدمات انجام شده از سوی دولت در کشور مردم را آگاه کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین فرهنگ سازی در استفاده از کالای با کیفیت و ارزان قیمت ایرانی در جامعه ونیز معرفی برندهای برتر تولیدی قابل رقابت کشور در بازارهای جهانی از مهمترین عوامل موفقیت در امر تولید و رونق اشتغال و اقتصاد در کشور است .
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.