به گزارش ایرنا، غلامرضا دیو سالار در دومین نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز که صبح یکشنبه در محل این شرکت برگزار شد افزود:
هم اکنون 46 شهرک دارای پروانه تاسیس و 44 شهرک دارای پروانه بهره برداری در کشور موجود است و میزن اشتغال در واحدهای تولیدی احیا شده 33 هزار و 574 بوده است.
وی با تاکید بر اینکه 39 هزار و 87 شغل نیز در شرکت های تازه به بهره برداری رسیده ایجاد شده است، اظهار داشت:‌ ظرفیت های بزرگی در صنایع کوچک نهفته که تاکنون بسیار در اطلاع رسانی مغفول مانده است.
دیوسالار با اشاره به هدف از تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی کشور، گفت:‌ این شورا برای آشنایی سرمایه گذاران و مردم عادی با ظرفیت های موجود راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه اکنون 389 خوشه صنعتی در کشور شناسایی شده است، گفت: بسیاری از مردم از برندهای موجود و محصولات داخلی بی اطلاع هستند و همین امر منجر به استقبال نکردن آنها از تولیدات داخلی شده است.
مدیرروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کشور با اشاره به منشور و سیاست راه اندازی شورای اطلاع رسانی مبنی بر بیانات مقام معظم رهبری، افزود: منظور از اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در شرایط تحریم و سختی بتواند نجات بخش باشد.
این مسئول اضافه کرد: بر این اساس منشوری تدوین شد که شامل 10 مورد مختص اخلاق و 3 مورد به صراحت در خصوص رضایت مشتری بوده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان صنایع کوچک و متوسط ماموریت های سازمان شامل توسعه بازار، جذب سرمایه گذار و مواردی از این دست گفت: تا پایان سال 92 تعداد 922شهرک صنعتی در کشور وجود داشت که در مدت 40 ماه از حضور دولت یازدهم به 958 شهرک رسیده و در دولت تدبیر و امید 70 شهرک اضافه شده است.
دیوسالار افزود: تا پایان سال 92 نیز 80 شرکت خدماتی شهرک های صنعتی وجود داشت که طی این دولت 182 شرکت اضافه شد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.