مهرعلی کلهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دراین مدت کمیته امداد8 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان این نهاد و نیازمندان پرداخت کرده است.
وی ادامه داد: وام کارگشایی 20 تا 50 میلیون ریال برای رفع مشکل ضروری مددجویان تحت پوشش این نهاد و غیره مددجو پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: 520 نفر از مددجویان کمیته امداد به منظور توانمندسازی بیمه تامین اجتماعی شدند.
کلهر گفت: این نهاد برای توانمندسازی خانواده ها اقدام به پرداخت وام های اشتغال(امدادی و بانکی) از طریق مدارک فنی و حرفه ای ،جواز کسب و مشاغل خانگی کرده است.
وی در ادامه افزود: 45 فقره وام امدادی به مبلغ 50 الی 300 میلیون ریال در مجموع 10 میلیارد و 750 میلیون ریال به مددجویان این نهاد پرداخت و تعداد 105 فقره وام بانکی به مبلغ 16 میلیارد و 500 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش اعطاء شده است.
وی افزود: دراین مدت 20 مورد خرید مسکن به مبلغ 6 میلیارد ریال و 100 مورد تعمیرات مسکن با هزینه 2 میلیارد و 250 میلیون ریال انجام شده است.
کلهر بیان کرد: 100 فقره کمک جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش و نیازمندان به مبلغ 2 میلیارد ریال پرداخت شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: مهم ترین رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) همت،سلامت و توانمندسازی مددجویان با حفظ عزت نفس و کرامات انسانی است و این روند بیشتر از گذشته استمرار داشته است.
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس پنج هزار و 200 مددجوی در قالب سه هزار خانوار نیازمند، بی سرپرست ، بدسرپرست ،فوت،طلاق ،کارافتاده و کهولت سن را تحت پوشش دارد.
شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.