به گزارش ایرنا، در این بازدید که با هدف آشنایی با فعالیت ها و تولیدات موسسه واکسن و سرم سازی رازی به منظور ارتباطات تجاری و انعقاد تفاهم نامه هایی در آینده برای استفاده از تولیدات این موسسه انجام شد، ناتان گای از بخش های مختلف موسسه رازی دیدن کرد.
رئیس موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران، گفت: نیوزیلند یکی از کشورهای تولید کننده گوشت دنیا هست که بیشتر روی گوشت گوسفند تمرکز دارد و آشنایی با توانمندی های موسسه و معرفی واکسن ها به کشورهای پیشرفته برای صادرات از مهم ترین اهداف این بازدید است.
دکتر حمید کهرام با بیان اینکه نیوزیلند تولید کننده واکسن نیست، افزود: یکی از مهم ترین اهداف وزیر صنایع پایه نیوزیلند از رازی آشنایی با واکسن های دامی تولید شده در موسسه است.
وی اظهار داشت: تولید بعضی از واکسن ها در این موسسه برای این وزیر نیوزیلندی همچون تب برفکی و سیاه زخم که واکسن های مهمی در دام هستند بسیار قابل توجه بود.
وی آشنایی با تحقیقات بر روی حیوانات آزمایشگاهی و آزمایش های انجام شده بر روی دام کوچک را از دیگر موارد قابل توجه برای این مسئول دانست و اظهار داشت: بازدید از بخش کنترل کیفی موسسه برای اطمینان کامل از تولیدات رازی از دیگر مواردی است که ناتان گای بر روی آن حساسیت خاصی داشتند.
کهرام اظهار امیدواری کرد که واکسن های دامی نیز همچون بعضی از واکسن های انسانی که صادرات دارد، به کشورهایی همچون نیوزیلند صادر شود.
وی از دیگر برنامه های بازدید هیات های خارجی از موسسه رازی را بازدید 2 هیات هندی تا 2 هفته آینده از این موسسه دانست.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**پردازشگر:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.