به گزارش ایرنا، فریبرز همدانی شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار شب عید نظرآباد گفت: تمام دستگاه های نظارتی و مسئول در این شهرستان موظف به کنترل ویژه بازار برای عرصه کالاهای با کیفیت ورعایت قیمت ها شدند.
وی ادامه داد: تیم های نظارتی دستگاه های اجرای در ایام پایانی سال 95 و عید نوروز به صورت ویژه بازار نظرآباد را در مناطق شهری و روستایی کنترل و نظارت خواهند کرد.
همدانی گفت: مقرر شد گشت های نظارتی به صورت محسوس و غیر محسوس بر مراکز فروش مواد غذایی و مایحتاج مردم نظارت کنند و متخلفان را به دست قانون بسپارند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری نظرآباد ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سال جدید و بالا رفته تقاضا برای خرید میوه و کالاهای مصرفی در این ایام باید نسبت به برنامه ریزی برای ایجاد عرضه مناسب در برابر افزایش تقاضا اقدامات لازم صورت پذیرد.
همدانی گفت : ساماندهی جایگاه های عرضه میوه شب عید در نظرآباد یکی از اقدامات ضروری است و باید تدبیری اندیشه شود تا توزیع در شهرستان به صورت عادلانه و منطقی انجام شود تا مردم به زحمت نیفتند.
وی گفت : کمیته تنظیم بازار باید از ابتدا تا انتهای عرضه بر روند توزیع نظارت دقیق داشته و تلاش خود را برای آسایش و آرامش خاطر مصرف کنندگان بکار گیرد تا مردم دغدغه خاطر در تهیه وسایل و کالاهای شب عید نداشته باشند.
در این جلسه مقرر شد واحد سد معبر شهرداری نظرآباد با مشارک اداره صنعت ،معدن و تجارت نظرآباد نسبت به جانمایی و ساماندهی دست فروش ها اقدام نمایند.
میوه شب عید هم با مشارکت ادارات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی توزیع انجام شود تا مردم نگرانی در زمینه تامین میوه نداشته باشند.
شهرستان 150 هزار نفری نظرآباد در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.