به گزارش ایرنا، به دنبال درخواست های مردمی برای بهبود و افزایش خدمات در ایستگاه راه آهن هشتگرد - تهران، فرماندار ساوجبلاغ روز پنجشنبه به همراه مدیر کل راه آهن استان تهران و البرز از ایستگاه هشتگرد بازدید کرد.
فرماندارساوجبلاغ در جریان این بازدید گفت: به منظور رفاه حال بیشتر مردم در شهرستان و با پیگیری های انجام شده در سال ٩٦ این دو ایستگاه بهم رینگ خواهند شد.
وی افزود: هدف دولت تدبیر وامید در حوزه راه افزایش خطوط ریلی و قطار حومه ای برای کاهش بار ترافیکی کلانشهرها و همینطور ارائه خدمات مطلوب وارزان به شهروندان است.
فرماندار ساوجبلاغ همچنین در جریان بازدید از ایستگاه اقدسیه خواستار راه اندازی این مجموعه شد.
پالیزگیر افزود:با راه اندازی ایستگاه اقدسیه بخش عمده ای از جمعیت چهارباغ برای تردد از این ایستگاه استفاده خواهند کرد و شاهد کاهش حجم ترافیک در محور های موصلاتی این بخش و بزرگراه کرج - قزوین خواهیم بود.
وی گفت: شهرداری چهارباغ و دهیاری اقدسیه موظف است راه های دسترسی به ایستگاه را آسفالت کند تا تردد مردم به راحتی انجام گیرد.
فرماندار ساوجبلاغ در ادامه در بازدید از پل امامزاده محمد هشتگرد و بررسی و رفع مشکل این معابر خواستار کمک راه آهن برای توسعه این معابر شد.
سید محمد موسوی مدیر پروژه افزایش خطوط راه آهن هم در این بازدید گفت: احداث کمربندی اتصال خط ریلی شهرجدید هشتگرد به شهر هشتگرد در مرحله طراحی نهایی است که با اختصاص 60میلیارد تومان برای رفع معارض تا 14 ماه آینده عملیات اجرایی راخواهیم داشت.
رضا شاکری مدیر کل راه آهن تهران هم از احداث ایستگاه ریل باس در راه آهن هشتگرد خبر داد و گفت:به گونه ای برنامه ریزی شده تا حرکت ریل باس را از شهر هشتگرد داشته باشیم و حداکثر فاصله سرویس ها با 10 دقیقه فاصله اتفاق بیفتد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.