به گزارش ایرنا خسرو ساکی که روز پنجشنبه در دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه شهرستان نظرآباد سخن می گفت افزود: خیرین مدرسه ساز با نگاهی معنوی در عرصه تعلیم و تربیت بزرگترین درس زندگی را که همان ایثار است به دانش آموزان می آموزند.
وی با اشاره به اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه ساز در کشور اظهار کرد: طی سالهای اخیر خیرین مدرسه ساز در رفع کمبود فضاهای آموزشی در ایران اسلامی به ویژه استان البرز گام های بسیار ارزشمندی را در تامین فضا وتجهیزات آموزشی برداشتند که قابل تقدیر است.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز ضمن قدردانی از تلاش و همت خیرین مدرسه ساز یاد آور شد: سراسر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ، مردان و زنانی وجود دارند که با اخلاص برای رشد و تعالی کشور تلاش می کنند که جای تقدیر دارد.
ساکی گفت: ایثار ارزشمند خیرین مدرسه ساز نشان از ایمان و اخلاص آنها دارد لذا دستان مهربان این بزرگواران را می فشاریم و از خداوند سبحان برای خیرین نیک اندیش سلامتی و درجات عالی دنیوی و اخروی را درخواست می کنیم.
وی در ادامه به تاریخ سراسر پرافتخارکشورعزیزمان جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: مردان و زنان ایران زمین با اخلاص و بزرگی در راه پاسداری از انقلاب و میهن جانفشانی ،ایثار و ازخود گذشتگی کردند.
وی از ایثار خیرین مدرسه ساز در کشور را در ردیف ایثار های انقلابی - ملی دانست و خاطر نشان شد : به همت این بزرگواران بخش عظیمی از کمبود فضا و امکانات به ویژه در مناطق محروم ایران اسلامی تامین شد.
وی تاکید کرد: البرز نیاز به نگاه مهربان خیرین نیک اندیش در زمینه رفع کمبود فضاهای آموزشی و تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس دارد.
در این آئین از 15نفر از خیران مدرسه ساز شهرستان نظرآباد که درسال جاری پروژه های خود را به اتمام رسانده اند و یا درحال تکمیل آن هستند تجلیل شد.
البرز 437 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.