فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارگاه تخصصی بیستمین برنامه معلم پژوهنده با هدف ترویج فرهنگ پژوهش در بین معلمان در این ناحیه برگزار شد.
وی اظهار کرد: این کارگاه با حضور رابطان و نماینده معلمان در سالن شهید رجایی ناحیه 2 کرج تشکیل شد.
وی بیان کرد: گرایش معلمان به اقدام پژوهشی موجب ارتقاء کیفیت بخشی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس می شود.
وی اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی 150 رابط آموزشی و معلم پژوهشگر شرکت کردند.
***** آئین یاد بود شهدای دانش آموز
فهمیده از برگزاری آئین یاد بود شهدای دانش آموز در مدرسه شهید چمران این ناحیه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان خبرداد.
وی تصریح کرد: در این آئین دانش آموزان و معلمان بار دیگر با آرمان های امام ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
*** کمیته برنامه ریزی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج یاد آور شد: بیست و پنجمین نشست کمیته برنامه ریزی به منظور سازماندهی برنامه های آموزشی، تربیتی و اجرایی در سالن شهید باهنر این ناحیه برگزار شد.
فهمیده افزود: در این نشست هریک از اعضا به بیان مسائل کاری خود پرداختند.
وی بیان کرد: در این نشست تصمیم های لازم در زمینه مسائل مطرح شده از جمله توجه به جذب دانش آموزان جا مانده از تحصیل ، بررسی نیازهای فضای آموزشی در شهرستان فردیس توسط مسئولان مقاطع ، اصلاح تابلو سردر مدارس دفاتر اداری، تنظیم گزارش مقایسه ای و عملکرد 5ساله دوایر گرفته شد.
** دوره ضمن خدمت مربیان تربیت بدنی
فهمیده در ادامه به نقش مهم دوره های ضمن خدمت برای معلمان پرداخت و افزود: شرکت معلمان در این دوره ها موجب کیفیت بخشی به امور آموزشی - تربیتی در مدارس می شود.
وی سوق دادن دانش آموزان به سوی ورزش و تندرستی را با توجه به بی تحرکی و افزایش وزنی که در بین این قشر می شود را از جمله اهداف برگزاری این دوره های ضمن خدمت برشمرد.
وی شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزی، تاثیر ورزش و نقش مراقبتی آن در سلامت جسم و روان و سایر مسائل تخصصی دراین حوزه را از اهداف دیگر این دوره ها عنوان کرد.
***اجرای 5 طرح فرهنگی - آموزشی
مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 کرج گفت: این 5 طرح با هدف نشر و گسترش آموزه های قرانی ، آشنایی با سیره اهل بیت (ع )و الفت دانش آموزان با آن بزرگواران در مدارس این ناحیه اجرایی شد.
فهمیده اظهار کرد: طرح پنج سلام برای دانش آموزان 15 مدرسه پایه چهارم تاششم ابتدایی، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و قصه گویی به رنگ خدا بعنوان دیگر طرح های در حال اجرا در مدارس این ناحیه نام برد.
وی اضافه کرد: در طرح آرامش ماندگار نیز بین دانش آموزان 2000 جلد کتاب قرآنی و 1700 برگ نقاشی در مدارس توزیع شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.