به گزارش ایرنا، بهروز منتقمی روز یکشنبه در مجمع خیرین ورزشی و ازدواج البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان، افزود: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 100 میلیارد و 132 میلیون به منظور توسعه ورزش در استان های کشور و استفاده هر چه بیشتر مردم از این فضاها، هزینه شده است.
وی اضافه کرد: استان های فارس، کرمان، اصفهان و آذربایجان شرقی چهار استان اول کشور هستند که پروژه های ورزشی در آنها توسط خیرین ورزش یار در حال اجرا است.
منتقمی گفت: کمک به جامعه ورزش تنها احداث پروژه نیست، بلکه کمک های دیگری نیز هم وجود دارد. بر همین اساس افراد خیر ورزش یار باید شناسایی و از پتانسیل آنها برای کمک هر چه بیشتر به ورزش استان ها بهره برد.
وی ادامه داد: در صورتی که هر خیر 30 درصد از هزینه ساخت یک پروژه را پرداخت نماید می تواند نام آن پروژه به نام فرد خیر و یا هر نامی که مطابق میل خیر باشد نهاده شود.
دبیر مجمع خیرین ورزش یار وزارت ورزش و جوانان افزود: انبوه حجم و کاری که بر دوش دولت است را می توان با مشارکت دادن هر چه بیشتر خیرین جبران کرد.
بهروز منتقمی گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در روز 16 اسفند با حضور وزیر ورزش و جوانان از خیرین ورزش یار کشور تقدیر خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های البرز بیان داشت: استعدادها جلوتر از امکانات و ابزارهای مورد نیاز است و برای بارور ساختن این استعدادها یکی از پروژه های البرز که ساخت استادیوم 50 هزار نفره نیازمند کمک خیرین ورزش یار است تا هر چه سریعتر اجرایی شود.
در ادامه این مراسم عملیات احداث سالن چند منظوره در باشگاه انقلاب کرج با کمک خیرین ورزش یار آغاز شد.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.