به گزارش ایرنا، خسرو ساکی عصر شنبه در دیدار با خانواده معظم شهید روح الله شیخعلی در کرج، افزود: دیدار با خانواده شهدا در واقع نشان از تجدید ملت ایران با آرمان ها ی والای انقلاب، امام و شهدا در چهار گوشه ایران اسلامی دارد.
وی اضهار کرد: مسئولان و مردم در ایران اسلامی به دیدار خانواده ایثارگران می روند تا بار دیگر رشادت های این عزیزان را در دوران هشت سال دفاع مقدس و سایر صحنه های دفاعی از کشور در اذهان تداعی کنند و انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نو باشند.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا تجدید میثاقی با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی محسوب می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان در کشور هستند خاطر نشان شد: جوانان نجیب و دلاور ایران اسلامی توانستند در برابر دشمن متجاوز قد برافراشته و با ایثار خون و فداکاری‌های بسیار، خاک مقدس میهن را از لوث وجود دشمنان پاک کنند و همه ما امروز به آنان افتخار می‌کنیم و میراث ارزشمند و جاودانه آنان را همواره گرامی خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: تلاش شهدا برای اعتلای ارزش‌های دینی، اعتقادی و ولایتمداری آنان سبب کسب درجات عالی و تقرب الهی آنها و آرامش امروز ما شده بنابراین باید در همه حال پاسدار خون شهدا باشیم.
رئیس مدارس شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز در این دیدار گفت: این دیدارها با هدف تکریم خانواده‌های شهدا و پاسداری از ارزش‌های آنان انجام می شود.
عباس زمانی فر افزود: پدران و مادران شهدا به واسطه جایگاه رفیعی که دارند، همواره مورد ستایش هستند و این وظیفه ما است که با دیدار از آنان در راستای حفظ ارزش های انقلاب کوشا باشیم.
وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهیدان گرانقدر هستیم یاد آور شد: شهدای والامقام چراغ راه خدمت مسئولان هستند و اگر همه برنامه‌ها با یاد شهدای عزیز باشد اجرای آن با موفقیت همراه خواهد بود.
رئیس مدارس شاهد و امور ایثار گران اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: اقتدار ،عزت و امنیت کنونی کشور ما با جانفشانی شهدا به دست آمده و ما قدردان راه و مرام شهدا هستیم.
زمانی فر تصریح کرد: ایران با مقاومت، ایستادگی و فداکارهای شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمد لذا باید با پیروی از خط ولایت را امام و شهدا را ادامه دهیم.
در ادمه این دیدار معصومه شیخعلی فرزند این شهید والا مقام به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطرات شهید پرداخت و افزود: پیام همه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دفاع از دین مبین اسلام و همچنین حفظ دستاوردهای انقلاب امام راحل از جمله حجاب اسلامی است .
وی بیان کرد: امروزه حجاب زنان اسلامی به خصوص دختران و زنان ایرانی مهمترین سلاح دفاعی در مقابل جنگ نرم دشمن را علیه ایران اسلامی تشکیل می دهد.
وی گفت: برای حفظ انسجام و وحدت ملی باید همه رهرو مکتب امام و شهدا و خط ولایت فقیه باشیم تا در برابر توطئه های دشمنان این مرزو بوم آسیب نبینیم.
در پایان این دیدار با اهداء لوح یاد بود از خدمات ارزنده این خانواده شهید در کرج تجلیل شد .
لازم به ذکر است شهید روح الله شیخعلی در 16 اسفند ماه 66 به درجه رفیع شهادت نائل شد و دختر این شهید بزرگوار نیز از جانبازان 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس است.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.