به گزارش ایرنا، خسرو ساکی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: 30 درصد مدارس در کشور و به تبع این امر 30درصد و یا بیشتر از مدارس استان البرز فرسوده است.
وی ادامه داد: در 3 سال اخیر پروژه های بسیاری کلنگ زنی و یا تخریب و بازسازی شده است که در این رابطه حضور خیرین بسیار فعال بوده ولی به تعدد پروژه ها همچنان نیازمند مساعدت هستیم.
وی افزود: تراکم در کلاس های نظرآباد و اشتهارد از متوسط کشور کمتر است بر این اساس درصدد ساخت مدارس در جایی با تراکم بیشتر دانش آموز هستیم تا از امکانات و اعتبارات موجود بهترین بهره برداری صورت گیرد.
این مسئول اضافه کرد: آموزش پرورش فردیس مستقل شده و مدرسه عشایری نیز یک مورد در نظرآباد وجود دارد و حتی مدارس روستایی نیز دانش آموزان بسیار کمی دارند چراکه بیش از 95 درصد دانش آموزان شهر نشین هستند.
وی گفت: رتبه 26 استان البرز در کنکور سراسری در دو سال اخیر به 12 رسیده و 57 مدال رنگارنگ در المپیادهای مختلف کسب شده و 80 طرح پروژه ثبت شده توسط دانش آموزان در نمایشگاه هفته پژوهش در معرض دید عموم قرار گرفت.
ساکی با اشاره به برنامه های آموزشی در این اداره کل افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از دوره های کد دار برای صدور گواهی ضمن خدمت است که به صورت رایگان انجام می شود.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.