به گزارش ایرنا احمد فاضلیان روز پنجشنبه در دیدار با استاندار البرز ضمن تاکید بر بالابردن آستانه تحمل در همه دستگاه‌ها افزود: دستگاه قضایی استان نیز خود را نیازمند نقد سازنده مردم و رسانه‌ها می‌بیند تا مشکلات و ضعف‌ها را از نگاه دیگران ببیند و با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر زمینه اصلاح فراهم شود.
وی با اشاره به تعامل بین همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی استان البرز گفت: این تعامل، لازمه برطرف شدن ضعف و کمبودهای زیرساختی است که استان با آنها دست به گریبان است و به همه دستگاه‌ها کمک می کند تا این برهه حساس و تاریخی در البرز را پشت سر گذاریم و محرومیت‌های کنونی برای آیندگان به ارث نماند.
فاضلیان ادامه داد: تجربه تعاملات نمایندگان 2 قوه در استان، همراه با وفاق و همدلی بوده و هرجا مشکل و کمبود بوده تلاش شده در حد بضاعت‌ها و بر اساس موازین قانونی عمل کنیم.
وی در ادامه با اشاره به پروژه‌‌های عمرانی اجرا شده و در دست احداث دادگستری البرز بیان داشت: پروژه باغستان و ساختمان اجرای احکام در مراحل نهایی قرار دارند و در روزهای آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، پروژه ساختمان دادگستری کل استان البرز طبق برنامه پیش‌بینی شده در حال احداث است ولی برای پیشبرد آن، نیازمند تخصیص اعتبارات لازم در موعد مقرر هستیم.
به گفته وی همچنین دو پروژه 5 هزار متر مربعی نیز تعریف شده که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
فاضلیان افزود: با توجه به تلاش‌های انجام شده در دو سال اخیر، بخش عمده‌ای از مشکلات زیر ساختی دادگستری در مرکز استان و شهرستان‌ها برطرف شده یا در آستانه برطرف شدن قرار دارند که با تخصیص اعتبارات می توانیم نوید حل این کمبودها تا پایان سال 1397 را بدهیم.
6155/1535خبرنگار:وحیده عسکری **انتشار دهنده:محمد عزیزپور

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.