جواد نورمحمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این سالن به دلیل نبود اعتبارات هم اکنون به صورت نیمه کاره رها شده و برای اتمام آن نیازمند اعتبارات است.
وی با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی استان در رشته کشتی جوابگو این رشته ورزشی پرطرفدار نیست، بیان داشت: در صورت تکمیل و بهره برداری از این سالن ورزشی می توانیم مسابقات را در حد گسترده کشوری و جهانی با شرایط خوب برگزار کنیم و دیگر مشکلی نخواهیم داشت.
نور محمدی گفت: استان نوپای البرز هنوز مانند دیگر استان های کشور که دارای زیرساخت ها مناسب و ورزشگاه های با ظرفیت بالا هستند، از این امکانات برخوردار نیست.
وی اضافه کرد: امکانات البرز در رشته ورزشی در حد متوسط است و تنها یک سالن با ظرفیت حداکثر یک هزار و 500 نفر در مجموعه ورزشی انقلاب کرج وجود دارد که البته توانسته ایم در این سالن مسابقات کشوری ، مسابقه جهانی کودک را برگزار کنیم.
نور محمدی با اشاره به درخواست مدیر کل ورزش و جوانان البرز برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی به میزبانی استان البرز اظهار داشت: برای برگزاری چنین مسابقاتی نیاز به سالن هایی با ظرفیت 5 الی 6 هزار نفر است که متاسفانه استان در این خصوص هنوز نتوانسته سالن مناسبی داشته باشد.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.