به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی با موضوع تغییرات اقلیمی، جلوگیری از مخاطرات زیست محیطی که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت اطلاع رسانی از اقدامات دولت اشاره کرد و افزود: امروز تورم کاهش پیدا کرده و اقتصاد کشور رشد و توسعه قابل توجهی داشته است و برای رسیدن به رشد 8 درصد اقتصاد کشور باید سرمایه گذاری قابل توجه خارجی صورت گیرد از این رو نیاز است امنیت در کشور حاکم باشد.
طهایی خاطرنشان کرد: دستاوردهای برجام گاهی نادیده گرفته می شود. شش قطعنامه علیه ایران صادر شده بود ولی پس از تصویب برجام، ایران به جزیره ای امن تبدیل و بسیاری از توطئه ها خنثی شد.
استاندار البرز افزود: پس از مذاکرات صورت گرفته و تصویب برجام شرایطی فراهم شد که سرمایه گذاران خارجی با اطمینان خاطر در کشور و به تبع آن استان البرز حضور پیدا کنند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیام ادیان مختلف و پیامبران براین اساس است که برای حفظ جامعه راه درست را از نادرست تشخیص دهیم، گفت: اکنون پدیده ای به نام اینترنت و تلفن همراه در اختیار همه قرار دارد و می توان در جریان اخبار در کمترین زمان ممکن بود.
طهایی گفت: می توان از این ابزار نوین برای فرهنگسازی واطلاع رسانی از حقایق موجود در جامعه بهره برداری کرد.
استاندار البرز افزود: انتقال اخبار به جامعه، مسئولیت بسیار سنگینی دارد چراکه هر گونه خلل در این اقدام ممکن است مسبب معضلاتی بزرگ شود، بنابراین مسئولان روابط عمومی رسالت خطیری بر دوش دارند.
وی اضافه کرد: گاهی معضلات کوچک در کشور به نحوی اطلاع رسانی صورت می گیرد که بستری برای توطئه دشمنان مهیا می شود از این رو نیاز است که در این رابطه دقت بیشتری صورت گرفته و تدابیری ویژه اندیشیده شود.
طهائی اضافه کرد: مسئولان روابط عمومی باید اطلاع رسانی گسترده ای از اقدامات صورت گرفته در کشور توسط دولت داشته باشند، اما تا کنون در این خصوص ضعیف عمل شده است.
استاندار البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ کس اجازه دست بردن در آمار رسمی کشور را ندارد، گفت: می توان برای اطلاع رسانی به جامعه از آمارهای رسمی و مورد وثوق کشور بهره برد.
وی با اشاره به مسائل زیست محیطی افزود: کاهش بارندگی 45 درصد نسبت به سال قبل گزارش شده بنابراین باید از منابع موجود بهترین استفاده را داشته باشیم.
استاندار البرز ادامه داد: البرز استانی نوپا است و به طور طبیعی مشکلاتی را دارد ولی درصدد جبران کاستی ها هستیم.
وی گفت: آموزش در حوزه های مختلف از اهمیت فراوانی برخوردار است و مسئولان روابط باید در این رابطه پیش قدم باشند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.