به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز ، اسماعیل خلیلی در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های زیر مجموعه تعاون کارورفاه اجتماعی استان البرز افزود: بیشترین موضوع نامه ها مرتبط به درخواست اشتغال در استان بوده است که توانسته ایم در این زمینه با مدیریت مناسب ، همکاری و ارائه مشاوره مسئولان وکارشناسان این اداره کل و تماس با افراد به درخواست ها پاسخگویی مناسب داشته باشیم .
وی افزود: همچنین درخواست ها را به نهادهای ذیربط و کاریابی های استان ارجاع داده و تمام نامه های درخواست در سفر ریاست جمهوری در سامانه سامد ثبت و پیگیری شده است.
خلیلی به ایجاد سامانه الکترونیکی مقرری بیمه بیکاری در کاریابی های استان با همکاری اداره کل تامین اجتماعی اشاره کرد وگفت : با همکاری و مساعدت مدیرکل تامین اجتماعی توانستیم به عنوان تنها استان کشور امور غیرحاکمیتی بیمه بیکاری را به صورت الکترونیکی به کاریابی های استان بصورت موفق واگذار کنیم .
وی افزود: افراد مشمول می توانند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برقراری بیمه بیکاری و تمام امور مرتبط با آن در کاریابی های نزدیک محل سکونت خود اقدام کرده تا با هماهنگی وزارت متبوع در جهت اجرایی شدن موفق این طرح در سایر استان ها تجارب خودرا منتقل کند.
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.