به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محبوب حیدری افزود: احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا – رضی – گرمی – بیله‌سوار به طول ۱۳۹ کیلومتر است که هشت کیلومتر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و هفت کیلومتر آن در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه‌داد: پنج کیلومتر از این پروژه در ورودی گرمی و ۷.۵ کیلومتر از بیله‌سوار به سمت سه راهی گوگ تپه و ۱۴ کیلومتر هم از سه‌راهی صحرا – رضی در دست احداث است و در حال حاضر پیمانکار پروژه بصورت فعال در حال عملیات اجرایی این پروژه می‌باشد.

هفت کیلومتر از پروژه راه‌سازی سه‌راهی صحرا -رضی- گرمی و بیله‌سوار آماده افتتاح شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه سه‌راهی صحرا – رضی – گرمی – بیله‌سوار روند خوبی دارد و هفت کیلومتر آن بزودی افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح ۲۵ کیلومتر احداث باند دوم جاده اردبیل – مشگین‌شهر در سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سه سال گذشته مطالعات و امکان‌سنجی تعریض تمام راه‌های استان به انجام رسیده و ۴۰ کیلومتر بزرگراه احداثی در سفر آتی رییس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

حیدری افزود: احداث ۶۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان برای بلندمدت برنامه‌ریزی شده اما در میان‌مدت هدف رسیدن به میانگین کشوری است.

استان اردبیل ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1307010
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.