به گزارش ایرنا از عصر یکشنبه ویدئویی در فضای مجازی منتشر گردیده که در آن کودک زباله گردی را نشان می دهد که توسط فردی مورد اذیت و آزار قرار داده می شود.

در این رابطه برخی خبرگزاریها و کانالهای تلگرامی تا شب گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره دستگیری عامل این اقدام زشت به نقل از مسوولان بهزیستی البرز و دادستان کرج منتشر کردند.

اما سایت خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ساعاتی پیش به نقل از سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: عاملان آزار کودک زباله گرد خود را به نیروهای امنیتی معرفی کردند.

سردار" احمد نوریان" درباره انتشار کلیپ جنجالی در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک زباله گرد که از سوی فردی به داخل سطل زباله انداخته می شود، اظهارداشت: با توجه به تشویش اذهان عمومی و نیز حسب دستور فرمانده نیروی انتظامی، پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه چندین تیم پلیسی تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این اقدام قبیح آغاز کردند، گفت: با توجه به تحقیقات گسترده پلیسی، و نیز انتشار گسترده این کلیپ در فضای مجازی و بازخوردهای منفی به این عمل قبیح،  خاطیان این پرونده که عرصه را بر خود تنگ دیدند، خود را به نیروهای امنیتی تسلیم کردند.

گفتنی است این افراد پس از واکنش های فراوان مردمی در شبکه های اجتماعی خود را به مراجع امنیتی در کرج معرفی کردند و تا ساعاتی دیگر جزئیات انگیزه و اقدام غیراخلاقی این آنان تشریح خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.